Puttenaar: het heeft me idd veel rust gegeven om daar niet heen te gaan. Achteraf was het heel rustig en zei mijn neef er niet veel over. Ik heb al eerder gezegd, dat hij volgens mij niet goed is. Maar ze hebben het er natuurlijk wel over gehad en daar zat ik echt even niet op te wachten...
Juup: hahah wat is het allemaal ook moeilijk he!
Maar volgens de primolut... op welke dag zou je dan nu ongeveer moeten zitten?
Kruimeltje: gourmetten was heerlijk! Maar wat een bende altijd erna zeg!
Wel fijn dat je die andere tests goed vind werken! Moet je ook altijd wel een goed gevoel bij hebben!
Ja echt zo lachen, zo'n pak!!
Op mijn werk word ik ook altijd MegaMindy genoemd (Wendy en Mindy lijken blijkbaar op elkaar..) en krijg ik ook altijd van alle hoeken plaatjes en dingetjes van MegaMindy! Hahahah
De file was op de A12 ja! Was dat van die vrachtwagens 's ochtends al? Die heb ik niet zien staan namelijk. Ze zijn op dat stuk wel ook met wegwerkzaamheden bezig. Het zijn nu 4 rijstroken en 2 eraf afgesloten! Echt vreselijk dus. Tot 16 augustus zijn ze daar bezig, dus hoop niet dat ik nog een keer erlangs moet komende maand.
Wij zagen het ook van de zon in de tuin. Op zich wisten we het ook wel, want het huis staat precies met de tuin de andere kant op dan wat we nu hebben en nu hebben we van 10.00 tot 22.00u zon... Alleen werken we allebei fulltime, dus is het misschien ook niet zo erg als we alleen eind vd middag zon hebben... Ach ja, we moeten het morgen maar eerst zien!
Het andere forum is een nieuwe, meiden van midden twintig heet het. Maar zoals je al las, hele andere meisjes en volgens mij allemaal ook wat jonger en niet zo lang bezig... Ik merk dat ik daar dan wel wat minder mee heb.
Ook balen dat je met zulk nieuws moest bellen naar de Babydump, had gehoopt dat je kon bellen om te zeggen dat ze de spullen kunnen afleveren! Hoop dat je dat de volgende keer echt kan zeggen!
En hopelijk nog een eisprong! Zou zo fijn zijn!
Rakker: hahah ja erg he! Als ik het forum niet had, zou ik me echt vervelen! 😊
Wel erg balen als die korrels toch niet werken... Waarom wacht je er nog 2 weken mee? Zou het voor die tijd nog kunnen dat die korrels toch werken? Of hadden ze nu dan al een positieve ovu test moeten aangeven?
Hahahha mannen... De mijne is ook zo hoor, snapt niet dat ik er zolang op zit en vraagt ook regelmatig of mijn boek inmiddels al af is! 😃
1981: over dat ze vanaf de mk opnieuw tellen, is ook omdat je dan hebt 'bewezen' dat je gewoon zwanger kan worden. Het is ook wel heel logisch, maar het blijft altijd zo moeilijk, omdat je het zo graag wilt...
Jaaaa! Helemaal happy dat hij thuis is! Gister dus eerder weggegaan van mijn werk, wilde hem verrassen, want hij verwacht mij niet zo vroeg thuis. Was hij op dat moment even snel drinken voor vanavond aan het kopen! Dus kwam ik thuis, was hij weg! 😞 Gelukkig was hij binnen een minuut al thuis!
Huis 2 vinden wij ook wat minder, alleen het eetgedeelte vinden we echt super, dat het een beetje afgesloten. Maakt het wat gezelliger, maar de badkamer vind ik ook wat minder hoor. Keuken vind ik zelf wel mooi...
Huis 1 ligt is een super goede buurt, namelijk 1 minuut lopen vanaf waar we nu wonen! 😉 Zou dus ook super zijn met verhuizen, hoef je niet met auto's heen en weer te gaan, maar loop je gewoon zo erheen...
De andere 2 is in de wijk ernaast, waar wij allebei zijn opgegroeid. Daar wonen mijn ouders en broer + schoonzus nog steeds en willen wij eigenlijk ook wel graag weer naar toe...
Over je handtekening.. geen idee! Klinkt stom, maar heb je het wel opgeslagen na het wijzigen?
Veel plezier vandaag in Haarlem met je moeder! Hoop dat je kan slagen met shoppen!!
Nettie: balen!
Jazzy: ben je nu vrij/vakantie?
Hier: leuk jullie reacties op de huizen!! Ben erg benieuwd morgen! Heb er echt zin in!
Gister heerlijk avondje gehad met mijn vriend, ben blij dat hij weer thuis is! Gister ook dingen gepland voor onze komende dagen vrij! Morgenochtend eerst huizen kijken, 's middags naar Valkenburg. Daar blijven we in een hotel, de volgende dag ook lekker in Valkenburg en dan aan het eind van de middag gaan we naar Belgie. Gaan we naar Lakonia (
www.lakonia.be), ziet er echt super uit!
's Avonds weer naar huis, want vrijdagochtend moet mijn vriend nog even naar zijn werk. En dan 's middags misschien even naar Lage Vuursche (= een groot bos).
We hebben dus genoeg leuks gepland, maar zal dan niet veel op het forum zijn! 😞
Stiekem lees ik op mijn telefoon wel mee hoor, zal alleen niet tot weinig reageren denk ik...
Heb echt zo'n zin in die vrije dagen, had ik ook echt wel nodig, want had de laatste tijd echt zoveel aan mijn hoofd. Werk en prive... Dus nu ff een paar dagen alleen met vriend!
Wat wel balen is, maandag is waarschijnlijk mijn eisprong en die dagen ervoor zijn we dus vrij... Mijn vriend vind het echt helemaal niet erg als ik nu zwanger wordt, ook al is het niet handig... Maar ik denk ook niet dat we ons 'inhouden'... :oops:
Maar ja, als ik al zolang aan het proberen ben, zal het toch niet, nu we het niet plannen, dat ik wel zwanger wordt... Ach ja, we zien het wel! Hahahah worden jullie al gek van me en mijn 'pauze'?
Mijn vriend en broer hadden het er trouwens ook over en mijn broer vind dat we daar geen rekening mee moeten houden en gewoon moeten blijven proberen! Echt lief dat hij het ook zo graag voor ons wilt!
Zo, inmiddels 10.10 uur... Ik ga maar eens beginnen met werken! 😊