@Jeannette: en al getest, ben erg benieuwd meid!
Oh ik lees nu een paar bladzijdes verder dat je morgen gaat testen, spannend, ik duim mee!
@Bibi: hoe was de film gisteravond, nog een beetje iets van de film gezien of alleen andere mensen lastig gevallen? 😉
Oh ik lees nu een paar bladzijdes verder dat de flm leuk was, goed zo! Lekker geborreld nog, heerlijk! Hoe is het klussen gegaan rondom huis met spijkers etc? 😉
Mooi dat het kamertje zo mooi geworden is! Weer een klus gedaan!
@Tweety: succes morgen bij de gyn.
@Juffie: leuk een dierenwinkel, maar ook druk ja, dat snap ik. Er komt altijd veel bij kijken, werken ze ook alle weekenden of hebben ze dan weekendkrachten?
Je schreef dat je vriend een tijdje terug ineens ziek was, was het iets ernstigs of wil je er liever niet over praten? Eerlijk zeggen hoor.
Tis zeker een mooie gedachte wat je schrijft over je vriendin en onze kleintjes.....
Spannend ook je NOD op jullie vakantie, ik wil je alvast heel veel plezier wensen!!!
Ik voel me niet heel anders deze maand, nou ja, soms een beetje, mopperiger, sneller draaierig en soms lijk ik eerder moe te zijn, maar ja, durf niks te hopen.....Voel jij je al anders?
Leuk dat je ceremoniemeester wordt, heb je al iets leuks bedacht als verrassing voor het stel? Wij hebben een mooi boek gekregen, want de cm had in elke avondkaart een extra briefje gedaan, met daarin het verzoek of alle vrienden en familieleden leuke foto's wilden mailen met een bijpassend verhaal, met belevenissen die de mensen met ons meegemaakt hadden. Is erg leuk geworden.
Nog in je hangmat gelegen vandaag? Ben er vanmiddag na het verven ook even in gaan liggen, heerlijk!!!
Gaaf de Iphone, soms moet je jezelf gewoon iets cadeau doen, vind je niet? Al helemaal door hoe die werkt?
Wat is een leuke plek om af te spreken met iedereen? Kruimeltje stelde voor dat iemand uit de omgeving maar even iets moet zeggen, dus dat zijn wij!!! Misschien gewoon verzamelen in Kijkduin ofzo??
@Rakker: nog een nachtje en je mag naar de gyn, beter zeg! Ben erg benieuwd. Jij vast ook wel! Lekker gesport gisteren met je vriendin?
@Beebie: spannend zeg, je kenmerken lijken er wel op.......wat zegt je gevoel zelf ervan?
is lastig soms he, we weten als geen ander dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden.
@Jannie: ja, ben ook blij dat die deur gedaan is, vandaag gelakt, bah! Is het bij jou nog gelukt vandaag met een beginnetje maken met het opruimen van spullen?
Leuk dat je het lijstje gaat aanvullen.
Leuk dat jullie een zoontje erbij krijgen, geniet ervan meid!
@Anne*: bedoel je 3000 euro aan medicijnen die je moet nemen? Of snap ik het nu even verkeerd? Balen he dat je soms zo fel kan zijn en dat terwijl je het helemaal niet wilt, ik herken het soms van mezelf, sommige weken....ggggrrrrr.....
@Wendyl: heb nog even naar jullie nieuwe huis gekeken, helemaal leuk zeg, gaaf!
Is het nog goed gekomen met de intentieverklaring?
@Chocola: helaas wlekom hier, 2 keer een mk lees ik. Hopelijk vind je bij dit topic de steun die je nodig zult hebben, er zitten hier heel veel kletskippen en tis hier bijna soms gewoon mega gesellie, klinkt vreemd, maar we begrijpen helaas allemaal wat we hebben doorgemaakt en dat schept een soort band. Sterkte meid!
Spannend ook hoe je nieuwe cyclus zal zijn, ik duim mee.
@Nettie: goed dat je de gyn gebeld hebt. Fijn dat ze je heeft kunnen geruststellen. Heb niet echt het gevoel dat ik ongi ga worden, geen idee, maar als ik het pas maandag word, voel ik het meestal nu ook nog niet zo.
@Pinkymeid: hier gaat het zijn gangetje hoor, en hoe is het bij jou?
@Geit: er wordt hier veel gekletst he, moet soms ook veel bijlezen en veel terugschrijven, maar is wel gesellie. Alleen kost het ff wat tijd.
WIl jij zelf het rijtje aanvullen voor de meeting? Enne leuk jullie burgelijke 😉 hond! Je snapt me geintje hopelijk wel.....
@Rakker: 2 okt klinkt goed, maar ik las net dat iemand dan misschien niet zou kunnen vanwege feest Leiden, ben even kwijt wie dit was....???? Ik geloof Jannie????
@Kruimeltje: wil graag de meeting regelen, heb al aan Juffue gevraagd of we het samen zullen doen, aangezien wij beiden vlakbij Kijkduin wonen.
@Hier: vanmorgen samen met mijn man 😉 naar Blijdorp geweest, helemaal leuk! Heerlijk gewandeld en mooie foto's gemaakt, zal er straks ff een paar proberen te plaatsen.
Verder daarna de deurpost gelakt, gisteren was de grondverf en nu dus de 1e laag erop. Staat weer helemaal mooi.
Betreft het afspreken, zullen we zo rond de lunch doen of willen jullie liever met het avondeten? Zeg het maar....
Misschien een goed idee als Juffie en ik even bekijken hoe en wat aangezien wij vlakbij Kijkduin wonen, is iedereen het nog eens met deze locatie?????
Verder weinig nieuws, fijne aaf meiden!!!