Allen: thnx voor de felicitaties! :)
Jannie: haha ja wordt ook lekker hectisch!
Moeten jullie eigenlijk wat in het huis doen? Verbouwen ofzo?
Kruimeltje: thnx voor het helpen! :D
Lekker dat woensdag je vaste vrije dag is! Hoe gaat het nu met je halve dagen werken? Gaat het al wat beter? Hopelijk nu nog wel wat rustiger voor je ivm vakantie periode! Dat is ook wel wat relaxter om in te komen...
Leuke foto's!!
Tweety: mooi dat je HCG zo gezakt is... Hopelijk kunnen jullie snel weer 'gewoon' verder...
Bibi: hoe was het in de bios? Klinkt wel als een super gezellige dag!!
Hahahah een blauwe wolk! Lig helemaal in een deuk!!
Succes met het klussen vandaag! Het andere klussen dit keer he! ;)
1981: Ja je maakt het lekker spannend voor je op vakantie gaat hoor ik alweer!
Vandaag wordt weer een drukke dag voor mij op het werk en morgen waarschijnlijk ook... Dus om er helemaal zeker van te zijn, alvast een fijne vakantie!!!!
Het huis was 1 van die drie uit het rijtje ja! Jij ook lekker druk in huis geweest! Is nu ook alles af en moet je nog meer doen?
Hoop dat je de Clomid en ob's lekker in je koffer kan laten!!
Juffie: hahaha als juf heb je idd erg lang vakantie! Mijn zus en zwager zijn beide leraar en hebben wel de mazzel dat ze ook altijd samen 7/8 weken vakantie hebben...
Het bod was akkoord ja. We hebben ook een hele constructie, omdat ons eigen huis nog niet is verkocht. En mochten we ons huis ineens heel snel verkopen en we gaan al 1-nov in het huis, dan kopen we het huis zelfs voor lager dan ons bod!
We hebben een hele grote tuin! 12 meter diep! 😊 Dus er kan een hele grote wachtbank in waar jullie allemaal mogen zitten!
Wanneer gaat je vriendin trouwen?
Voor jou ook alvast een hele fijne vakantie!! Weet ik in ieder geval zeker dat ik niet te laat ben! :)
Rakker: Ja dat is echt heel snel gegaan, maar dat moest idd ook wel. Ik hoorde dat er 's middags nog 2 bezichtigingen daar waren, dus toen heb ik maar gelijk een bod gedaan. Ik denk dat ik gek zou worden als het huis weer voor onze neus is verkocht... Dit is de link naar ONS huis! 😊
http://www.funda.nl/koop/maarssen/huis-47712841-fazantenkamp-780/Jij moet ook nog even voordat je vakantie hebt... Gaan jullie nog weg?
Denk niet dat ik nog veel op het forum ben vandaag, dus veel succes morgen bij de gyn! Ik ben benieuwd, ga voor je duimen!!
Tweety: jij ook succes bij de gyn!
Beebie: November duurt ook nog even... Balen dat het zo lang duurt he! Hebben jullie je eigen huis al verkocht?
Vervelend al die symptomen, maar toch nog geen zekerheid... Hoop dat er toch geen ongi aankomt!
Puttenaar: ik wist dat je die tip ging geven, die ik heb dat kale huis gekocht! ;)
Hoe is het met jou? Nog 4 dagen tot je NOD......
Jannie: gefeliciteerd! Een jongen!! Wat leuk!! Qua leeftijd schelen ze ongeveer net zoveel als mijn neefjes met elkaar... Echt zo leuk!!!
Wat is je uitgerekende datum eigenlijk?
Anne: vervelend die hormonen! Maar wat ontzettend duur joh!
Jeanette: spannend morgenochtend testen!
Hier: kan het nog niet echt bevatten van het huis... Misschien ook omdat ik bang ben dat er misschien nog ergens een kink in de kabel komt! Aan de ene kant denk ik dat het allemaal wel goed komt, aan de andere kant zie ik te veel beren op de weg.... We zullen het zien. Vandaag als het goed is van de directeur van mijn vriend een reactie op de intentieverklaring. Als dat akkoord is, dan moet het wel goed zitten (HOOP ik)...