Bibi Het is zeker de hele tijd uitproberen, ben helemaal blij met mijn iphone J Je kan er zo ontzettend veel mee! Echt leuk!
Tweety Wat een leuke hond heb jij zeg J
Bij mij kwamen ze er jammer genoeg ook veel te laat achter dat ik endometriose bleek te hebben en ik baalde daar best van. Voor mijn gevoel al die tijd voor niets geweest. Nu denk ik alleen maar, gelukkig kan het nog!
Kruimeltje en Rakker leuk 2 oktober lijkt mij goed. Misschien kunnen 1981 en ik er naar kijken?
Kruimeltje Ja en dan zeggen ze dat iedere droom een betekenis heeft ,wat zou die dan zijn :D
1981 Haha inderdaad zullen wij dat maar op ons nemen. Ik zat ook te denken aan kijkduin en dan gewoon verzamelen bij een strandtent. Moeten we nog even uitzoeken welke? Het ligt er ook een beetje aan hoe laat we gaan meeten denk ik!
Het is nu al een ware verslaving die iphone, ongelooflijk wat je met zo een apparaatje kan! Ik denk dat ik de helft nog niet uitgevonden heb, maar dat komt vanzelf.
Mijn ouders en zusje doen alles zelf, dus ook de weekenden en de koopavonden, dus eigenlijk is zondag avond altijd een avond, waarop we bij mijn ouders eten, zodat we ze nog wel zien. De dierenwinkel zelf vind ik ook wel heel leuk, ik ben er nu in de vakantie ook wel veel.
Vorig jaar december werd mijn vriend 30, omdat ik toen nog volledig thuis zat en hem wilde bedanken omdat hij mij zo gesteund had, heb ik toen een verrassingsfeest geregeld. Hij was toen al een tijdje niet zo lekker. De dag voor zijn verjaardag had ik hem meegenomen voor een gezellig nachtje weg. Toen werden we savonds gebeld door de huisarts, dat zijn hartfilmpje niet goed was en dat we maandag na het weekend direct naar de cardioloog moesten. Dat was al heftig. Ik had toen in augustus mijn beste vriendin verloren en zag mij daar alweer staan, maar dan met mijn vriend.
Die maandag bleek het weer niet goed te zijn. De cardioloog had uit het filmpje drie verschillende afwijkingen gehaald, waarvan hij zich zorgen maakte om de sinusknoop (dit is een knopje wat ervoor zorgt dat je hart klopt). Dat knopje deed het namelijk vaak niet, waardoor zijn hartslag enorm laag was. Binnen twee maanden het ene na het andere onderzoek. Het zag er steeds heftiger uit, want er bleek een hartklep te lekken en een hartruis aanwezig te zijn. Na twee maanden kwamen we/ze er pas achter dat die sinusknoop werd veroorzaakt door medicijnen die hij gebruikte tegen maagzuur! Echt niet te geloven. Nu gaat alles weer goed met hem op een hartruis en lekkende hartklep na dan, maar daar kan hij 100 mee worden.
Verder voel mij nog niet echt anders deze maand. Alleen veel afscheiding (beetje ranzig) dat heb ik anders niet, maar ja dat kan ook een keer toevallig zijn toch? En af en toe een raar gevoel in mijn onderbuik wat ik niet kan plaatsen. Ik durf ook niet zo goed te hopen. We zien het wel, jij ook een hele leuke/gezellige vakantie en hopelijk komen we alletwee ondanks dat we denken van niet toch zwanger terug. Zou echt gaaf zijn!
Leuk blijdorp! Daar ga ik ook altijd zo graag naar toe. Het is weer een heel verhaal geworden 😖 Wow wat kan jij mooie fotos maken zeg!
Kruimeltje ik heb ook zo een rare witte afscheiding. Gek he! Bij mij zou het ook snel zijn, zit op dag 22. En jij?
Rakker nee ik heb besloten geen testen mee te nemen. Als ik dan terug kom en ik ben nog niet ongi dan moet de test wel positief zijn en anders dan merk ik het wel als ik ongesteld word. Ik heb geen zin in een dag chago te zijn na een negatieve test ;)
Jeetje dat is heftig, dus nu ben je ook in mmm, succes ermee. Het is dubbel zeker? Wel fijn dat ze je serieus nemen en dat je een oorzaak weet. Ik hoop voor je dat je eitje groeit en vrij komt!
Jannie het kan wel op mijn iphone, maar die laat ik denk nog maar even thuis. Mijn oude telefoon doet het nog en dat boeit mij niet als hij het niet meer doet.
Vanaf kijkduin naar Leiden is ook goed te doen, dan kan je daarna door naar Leiden J
Geit Ik geloof dat inderdaad de meeste voor smiddags zijn.
Ik ben verliefd geworden op jullie hond, wat is ze mooi!
Tweety Wow wat goed dat jullie dat gedaan hadden, krijg gewoon kippevel als ik jouw verhaal lees. Hoe kunnen mensen dieren dat aandoen he!
Geweldig dat je een spin hebt gered! J
Beebie Oh nee, dan kan ik pas een week later lezen wat je getest hebt, spannend! Blijf hoop houden J
Bibi Heerlijk een dagje sauna, geniet ervan met zijn tweeën!
1981 Een hele mooie trouwauto, echt mooi!