@Kruimeltje: klinkt leuk je outfit van de bruiloft.
@Trix: welkom thuis, fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. Moet je meteen weer aan het werk deze week of kan je nog even ontspannen thuis? Succes in nieuwe ronde.
@Jannie: onze bloeddruk lijkt dus op elkaar. Ik heb geen idee hoe die normaal gesproken is, heb het eigenlijk nooit eerder laten meten.
dat is bijzonder van dat jongetje wat bang is voor zwangere vrouwen, zo te zien heeft het wel een reden,vanwege zijn de gebeurtenis met zijn moeder. Kan me voorstellen dat het voor jullie even wennen is dat hij nu zo doet.
@Chocola: fijn dat het goed voelt, ik lees dat je volgende week donderdag naar vk mag, spannend meid.
@Juup: jammer dat je moest werken op je enige vrije ochtend, maar is weer mooi meegenomen wat je verdiend hebt. En zo te lezen heb je lekker gewerkt.
@Bibi: is het goed gegaan met je ouderavond? Rust goed uit meid en ik hoop adt je ei snel komt.
@Tweety: wat een sneu verhaal van je hond, dat is even schrikken geweest denk. Goed dat jullie haar zo in de gaten houden.
@Juffie: hoe is het met jou meid? Denk aan je....
@Hier: gisteren even voor de grap alvast een beetje op marktplaats gekeken naar een commode en wat denk je? Zien we meteen iets wat past bij de kast die we al hebben staan op dat kamertje. Die kast wilden we als het kan laten staan en we hoopten dat we er iets bijpassends konden vinden. Zien we een leuke commode en ledikant.
Kan ik de link hier plaatsen meiden, of liever niet?
We bellen die mensen vanmiddag of we het willen hebben, na het bezoek aan de vk vandaag.
Ergens vind ik het ook wel weer vroeg om dit te kopen, maar we kunnen het altijd nog verkopen, mocht het later misgaan......of zouden jullie het nog niet kopen???
http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderkamer-complete-kinderkamers/376912177-commode-en-ledikant.html