Kruimeltje, wat naar zeg! Waarschijnlijk is idd de innesteling dan niet goed gegaan. En je was er zoooo dichtbij.. 😢
Sterkte meis, neem even de tijd voor jezelf, want dit is verdrietig!
jannieOud lidBerichten: 1.174Lid sinds: 23 maart 2008
kruimeltje schreef:@ Juup, nee ik heb eerst een digitale CB gedaan en toen die Niet Zwanger aangaf heb ik er direct achteraan een van de KV gedaan.
Daar had ik dus 2 dagen geleden nog een streepje op en nu bleef hij helemaal blanco.
Ik denk dus echt dat het heel vroegtijdig is misgegaan.
Als ik niet voor mijn NOD al had getest had ik niet eens geweten dat ik "zwanger" ben geweest.
Ik durf het dan ook geen miskraam te noemen ... het is gewoon pech hebben.
Natuurlijk baal ik ervan en voel ik me verdrietig, maar het is niet anders.
Nieuwe ronde ... nieuwe kansen.
nettie9 schreef:@pinky: iemand die ik ken was ook gelijk na haar mk weer zwanger dus kan wel maar kan natuurlijk ook dat ie vals is omdat je het hormoon in je hebt.
even wachten tot 9aug.hoop voor je dat je zwanger bent.
Pinkymeid schreef:het kan natuurlijk altijd maar wacht nog lekker rustig af :)
piet en corry schreef:@pinkymied: haha stom he als je z'n positive test doet en je geloot het niet. je kan een lap brief voor bloed te prikken bij de huis arts dan weet je van middag nog hoe hoog je HCG is. wel fijn dat je ma na d gyn gaat. en het is ook hoe da nettie zegt als je net een miskraam hebt gehad zit er nog hcg in je bloed dit kan voordelen hebben bij een etw nieuwe bevruching. heel veel sterkte er mee. ik denk dat iedereen wel weet hoe deze verwarring voeld.
kruimeltje schreef:@ Chocola, ik heb ook nog heel lang positief getest. Wel tot 5 weken na de curettage geloof ik.
En 2 en halve week geleden hebben ze ook nog een keer bloed geprikt en toen was het HCG helemaal weg.
Dus de test van maandag reageerde op nieuwe hormonen.
Ik heb dus keurig een eisprong gehad en de zaadjes hebben hun werk ook goed gedaan alleen daarna lukte het waarschijnlijk even niet helemaal.
Ik vind het gevoel nu wel minder erg dan toen ik met 9 weken te horen kreeg dat er geen hartactiviteit meer was.
Komt denk ik ook omdat ik nog wat voorzichtig was met blij zijn deze keer.
Ik had mijn zusje nog niet gebeld vandaag (ze moest ook werken overdag) maar ze belde vanavond zelf.
Dus toen heb ik maar gezegd dat ik denk dat het toch mis gaat (daar ga ik nu maar helemaal van uit).
Ze had net gisteravond een kaart naar ons gestuurd, dus ze waarschuwde meteen dat als ik hem in de brievenbus vond dat ik dan niet zou schrikken.
@ Chocola, jij schrijft dat je bang bent dat je vanavond pijn gaat krijgen ... hoeveel dagen na NOD zit je nu dan?
Ik zit nu op mijn NOD maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het "vruchtje" nog zo klein is dat ik er vrijwel niets van zal merken.
Of ben ik nu erg naïef?
chocola schreef:@ pinkymeid: ik duim voor je!
kruimeltje schreef:@ Nettie, nee niet echt een ongi-gevoel.
Wel een beetje onbestendig gevoel in mijn buik, maar dat kan ook spanning zijn natuurlijk.
@ Pinkymeid, als je vlak voor je mk maar een heel licht streepje had en nu een dikke vette streep denk ik dat je echt weer zwanger bent.
Het klinkt in ieder geval goed.