@Carmen, kan me voorstellen dat je boos bent, gooi het er maar uit. Ga maar flink schoppen, maar niet tegen je man hoor!
Schreeuwen wil ook weleens helpen, je woont bij het strand ga eens flink rennen over het strand en gillen. Heb ik een keer met een vriendin gedaan in Scheveningen op het laatst hadden we allebei tranen en de slappe lach.
Hopelijk is alles weg en houdt het bloeden op! Sterkte meis met je buikkie!
@Hoop fijn dat die acupunctuur zo goed bij je aanslaat en heel goed van mr. Hoop dat hij die kruiden neemt, super hoor. Ik weet niet of ik mijn man zover zou krijgen! En gewoon zeggen hoor als het pijn doet die echo, het kan heus pijnloos!
Succes met prikken!~
Voetbal? Welk voetbal? 😉
Heb een erg rare dag gehad.
Vanochtend zag ik ineens 1 van de brieven liggen van het ziekenhuis, daar stond op dat we 30 aug. de afspraak hebben, maar ik had ook een brief gehad over 12 juli. Omdat we al zoveel papieren hadden had ik al veel weggegooid. We zijn toen toch maar naar het ziekenhuis gegaan, dan waren we maar alvast goed ingeschreven. Wat bleek ze hadden moeite met onze achternamen, we hadden 2 pers. nummers en 2 afspraken.
Ik heb mijn meisjesnaam - mansnaam, mijn man mansnaam - mijn meisjesnaam, dat vinden ze nogal lastig en past niet in het computersysteem. Had hier natuurlijk ook niet bij stilgestaan toen we gingen trouwen, we zijn te modern!!!
Maar ik was erg blij dat de afspraak toch door kon gaan, want 30 aug. is gewoon 6 weken later!!!
Voor de afspraak gingen ze me opmeten, wegen en bmi bepalen, dacht shit net nu ik zo gesnoept heb hahaha.....
We kregen ook ineens een andere mevr., maar ze was erg aardig.
Ze had nog uitgelegd wat er mis was gegaan met de ivf en dat we wel goede kans zouden kunnen hebben met ICSI.
Ik krijg dan een lang protocol, waarbij ongeveer 1 week pil slikken, decaceptyl ipv Olgalutran, gelukkig wel gewoon puregon maar ipv 200 eenheden 150 eenheden. Ze zei 23 follikels is wel erg veel en je kunt beter wat minder eitjes hebben, dat gaat alleen maar ten goede van de kwaliteit.
Ze heeft onze status ingevuld en nu moeten we wachten op een brief met de datum wanneer we kunnen starten. Ze verwacht dat die brief snel kan komen, omdat er maar een wacht week van ongeveer 4 weken is. Zij vermoed dat ik in sept. de punctie wel zou kunnen hebben.
Verder moet ik nog een keer laten prikken op FSH, daarvoor moet ik eerst wachten totdat ik ongi wordt, die is net voorbij.
Toen snel naar huis, samen even geluncht en manlief ging naar zijn werk. Ik ging snel in de regen op de fiets naar acupunctuur, was wel laat kon mijn regencape niet vinden pfff.....maar allemaal goed gegaan. Voor een volgende afspraak wacht ik even totdat ik de brief heb, misschien een 1 of 2 keer naar de vervangster, maar in sept. kan ik rond de punct en tp weer naar haar toe, wel zo fijn! Ze vond mijn tong wel wat beter uit zien veel minder tandafdrukken!
Ik zei dat mijn man en ik vanaf vandaag ook meer aan de lijn gaan doen, ze vertelde over een mediterraan dieet, wat in een artikel stond in de volkskrant. Wat de slagingskans van ivf zou kunnen vergroten. Dit is het artikel:
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/article1391858.ece/Mediterraan_dieet_vergroot_kans_op_zwangerschap_bij_ivfDaarna met vriendin en haar baby de stad in geweest, waar ik een sleeve voor mijn iPhone kocht bij de apple store, vond het erg duur 40 euro maar had op internet ook geen goedkopere gevonden. Zei mijn vriendin dat ze bij de t-mobile winkel voor de helft van de prijs zijn, heb daar idd een mooie goedkopere gekocht en bracht die andere terug naar de apple store, kreeg ik het geld niet terug maar een pasje!!! Had er nog met mijn vriendin over, ik dacht misschien moet ik toch assertiever zijn het zat me helemaal niet lekker was boos. Ik weer terug en heb flink mijn beklag gedaan, maar geen geld, kon wel een brief sturen. Heb net een brief gemaild naar ze, ben benieuwd wat het antwoord zal zijn. Vind het moeilijk om zo assertief te zijn, maar het was me wel gelukt! Nu nog een oplossing voor dat pasje.
Een heel verhaal, maar ook rare dag pffff........maar dus wel goed gesprek over ICSI gehad.
Liefs Roosie