liek84 schreef:mn is 'n echte spurmanator, dus dat zit wel goed!
goeie kerstbal dr tegen gooien en de heilige maagd Lieke baard in september dr eerste kindeke
whahahahahahahahahaha liek zeg!!!!!
maar goed ik doe ook nog steeds (helaas) mee hoor. En ben 12 dagen geleden mijn laatste kans voor dit jaar ingegaan. Heb een gemiddelde cyclus van 36 dus dan zit ikal weer half tot eind december.
Vandaag nog wel even contact gehad met de gyn. Heb in principe maar 1x dun bms gehad, dus daar komt het niet door. volgende week nog een keer bloed prikken voor de stollingswaarden. En nu gewoon een ms afwachten. als het te lang duurt voor mijn doen mag ik haar weer bellen.
Maar me vriend heeft mij eergisteravond stof gegeven om na te denken. Hij vroeg me of ik het wel aanzou kunnen als het weer zou misgaan, wat betreft de trouwerij. Ik mocht de beslissing maken, aangezien ik steeds met hormonen loop enzo. vond ik wel heel lief, maar als het deze ronde niet raak is, laat ikhet even 2 maanden op een laag pitje staan denk ik. Doe ook verder niets meer wat tempen of iets dergelijks betreft. gewoon kijken wanneer mn ongi komt. Merk de laatste week wel, ook door 2 confrontaties met mensen van dichtbij die ook zwanger zijn en waar ik nu ongeveer aan gelijk zou zijn, dat ik een terugslag heb. Vind het gewoon zo verdrietig dat wij nog geen kindje hebben of zwanger zijn. ik wil het nl ook al 2 jaar langer ofzo dan mijn aanstaande. en we zijn idd ook al 16 maanden bezig ongeveer.
Met de trouwerij gaat het verder goed. het wordt alleen wel en beetje een soap,aangezien er een van onze vrienden vreemd gegaan is, en dit nu dreigt uit te lekker en te escaleren. maar goed heb vandaag besloten om me niet meer daar druk om te maken, aangezien ik nu al nachtmerries daarover krijg. Wil nu echt genieten van de voorbereidingen!!!
nou sorry voor het ego berichtje, maar heb ook weinig tijd de laatste tijd om te posten. lees nog wel snel mee op het werk, dus hou het in de gaten
liefs btje