linny84Oud lidBerichten: 2.153Lid sinds: 23 september 2009
hmm ik wil je niet gek maken tweety maar dat heldere vochtverlies is ook een zw kwaaltje . ik hoop het zo voor jou!
Lautje schreef:wat zei je lieffie ervan????
en indd 3e keer scheepsrecht! leuk sinterklaaskadootje!!!! en dan had je schoonmoeder heel goed voorgevoel!!!!!!
Lautje schreef:ja heel begrijpelijk en logisch!!!!
wel positief blijven hè!
amy-baby schreef:Lieve Tweety; ja je borsten kunnen verschillen hoor. Bij de lisa had ik er geen last van, en bij Tygo wel heel erg, dus dat zegt niets. Laat je niet gek maken met die testen. Ik had positief getest en 2 weken later nog een keer getest en die test was veel lichter, ook al deed ik hem s ochtends en ik had ik niets gedronken. Dus ook dat zegt echt niets hoor....Komt helemaal goed, maar kanme heel goed voorstellen dat je zo onzeker bent als het maar kan.....maar het is je zo gegund joh, dus moet goedkomen!!! 20 dec duurt lang dan he?
tweety1982 schreef:
hier: tot nu toe wit maar voel steeds wat lopen, gister avond was dat nog herlder, maar schrik toch steeds, verlies een soort vocht wat je voelt lopen, maar ja voelt ook als spotting dus ik zit 100 keer op de wc...krijg nu ook beetje bikpijn, meer van darmen ofzo, met een heeel klein vleugje ongi pijn...
tweety1982 schreef:Btje verlies zijn ook herlder vocht?? hoe zit jij in je cyclus, weet je je NOD?
liek84 schreef:spannend Btje, maar je denkt dus dat je na je ovulatie zit maar weet niet precies wanneer je nod is?
tweety1982 schreef:ik snap je idd goed nettie, en denk dat je ook bedoeld met....ook al lijkt het nu zo zwart....je kan toch ineens zwanger worden...ik dacht ook na mijn eerste miskraam nooit meer zwanger te worden, er was iets mis, ik iwst het zeker...en ben al twee kee zwanger inmiddels....dus ja bedoel dus daarmee...voor jezelf lijkt het nu heel donder en uitichtloos, maar das ook om jezelf te verschermen.
lukt het je om zoals ik een maand niet te tempen, denken of wat dan ook? even gewoon vrijene als je zin heb? gaat dat goed?
ik zeg niet dat je er teveel mee bezig bent hoor, zeker niet, allee bij sommige helpt het gewoon om er niet aan te denken met tempen/testen enzo.
Btje spannend meid!! hou ons op de hoogte!