Limi Echt wat rot! ze doen allemaal maar alsof je nog jaren en jaren de tijd hebt he ,, dat hebben we ook wel maar we hebben er niet niks voor niks voor gekozen nu al mama te willen worden! ik hoop echt dat je snel duidelijkheid etc hebt maar heb je ook tegen die arts aan de tel gezegd dat je daar verdrietig om werd. of teleurgesteld want vaak helpt het toch wel als je laat zien dat je je echt druk maakt en zorgen en verteld hoe je erover denkt,, bij mij was dat wel iig ik mocht eigenlijk 2 maanden niet heen ivm vakanties maar uiteindelijk zeiden ze ja kom toch maar gewoon je bent al 9 maanden bezig etc..toen ik daar half snikkend zat door de teleurstelling..
pfff nou ik leef echt met je mee hoor en durf nu bijna mijn berichtje niet te typen.... ik doe het toch maar dan kun je zien dat er ooit echt die ene keer de eerste kans komt!! m,n eitje is van 13,5 mm is naar 19mm gegroeid! wel was m,n brslijmvlies erg dun 4 ipv 8 maar alnog zegt dat niet dat er geen kans is er blijft een kleine kans.. daar ben ik ook echt blij om want dat zou in 9,5 maanden de eerste keer worden. vanavond moeten we (om 12 uur) klussen erg raar op commando maargoed morgen om 9 uur weer naar de FA voor een samenlevingstest..... iemand ervaring hier? en doet dat pijn doet zo,n eendenbek ding ? morgen dus afwachten of het allemaal elkaar kan vinden (lees trouwens heel veel dat bij clomid die testen vaak negatief zijn en ze dan verder gaan met iui maargoed ik moet niet op de zaken vooruit lopen maar merk dat ik mezelf tegen het negatiefe wil beschermen en ik bijna niet geloof dat er een kansje aan komt..
Hoe is het met de rest hier??? @ Nala nog 8 dagen untill testingg spannend!!!
@Ikke ik zie nog 2 daagjes tot je eisprong maar je had een klein vermoeden al zwanger te kunnen zijn? dan kon je toch al testen ?of lees ik het helemaal verkeerd haha dikke kuss
ps , limi mooi liedje maar wel een huil nummer hoor haha ik zet met mijn dip momenten k3 op of vrolijke vengaboys muziek om weer op te vrolijken hihi
trouwens deze zag ik vrijdag bij Hollands got talent haha vind m echt geinig
http://www.youtube.com/watch?v=Bpxih7m19rI