missi87Oud lidBerichten: 92Lid sinds: 1 januari 2005
@ikke44 ook nog een latertje 😉 haha weltrusten
Liminous schreef:Ik heb B0llie vorige week nog gesproken en toen ging het wel goed met d'r.. Ze had net een date gehad, dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er nu mee is 😉
Ikke en Nala, spannend hoor deze week testen! Ik heb net me ei gehad maar durf nu helemaal nergens meer op te hopen.. Zo weinig zaadjes en dan ook nog eens 99% abnormale vormen.. Gelukkig gaan ze dat hier nog verder onderzoeken in hoeverre het abnormaal is.. Kan niet wachten tot ik in ronde 12 zit, dan kan ik tenminste bloed laten prikken.. Poeh, en dan in ronde 13 terug voor de uitslagen.. Duurt lang he? :-?
Flower lekker hoor nog een keer op vakantie!
Dikke knuff voor jullie allemaal!
Nala22 schreef:@Limi:
Het zou zomaar kunnen meis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉
Owh meiden, kan haast niet wachten tot maandag! Heb bijna al mijn klachten weer van toen ik zwanger was...
M'n buik is ook alweer helemaal opgezet bovenin en ben weer een soort misselijk,maar dan anders.
Nou ja, nog even geduld!
missi87 schreef:@ankie87 wat leuk dat jullie sinds kort getrouwd zijn.... was het een mooie dag? maar je vriend wil nog even wachtten om echt voor een kleine te gaan? is ook best hele overgang natuurlijk.... voor mijn vriend ook.... die twijfelt ook nog vaak aan van alles... maar hij wil er al wel vor gaan gelukkig. maja die onzekerheid blijft denk k tog totdat je die kleine egt in je armen houd.
b0llie schreef:liefjessss
kweet niet of jullie hier nog allemaal reageren
hoe gaat t met jullie
kom wel op t goede moment aanwaaien zie ik, nala mag bijna testen, en ikke ook
spannenddd