Ikke, dan haal ik gewoon die van de kv. Ja precies, ik vind die cbtesten wel echt superduur hoor, ik bedoel je doet het wel voor iets heel erg belangrijks en als ik er echt niet wijs uit word dan haal ik misschien die van cb. Ik denk dat ik deze ronde gewoon eerst met die van de kv ga testen hihi, ik weet wanneer mijn ei ongeveer komt dus ik ga er vanuit dat het ook uit de testen komt. Ooh en hoelaat heb je morgen de groeiecho?? Echt wel spannend joh, en wat leuk je oma mee !! En de volgende keer je moeder, ach ja manlief de harde werker. Ah dat lijkt me super joh, zal het echt helemaal te gek vinden als mijn moeder meegaat. Omatje kan helaas niet meer beide overleden. Maar ja en dat ie nu verkeerd ligt, nee precies, helaas heb je dat ook niet in de hand, babytje zou zich toch echt zelf weer moeten omdraaien. Je weet maar nooit toch, alles kan nog. Gebeurt dat eigenlijk vaker dat ie draait en dan weer terugdraait? Maar Gooische vrouwen, dat kijkt mijn moeder heel vaak en ze vindt het helemaal super. Ik heb het ook wel eens gekeken maar de film lijkt me ook wel erg leuk. Haha jouw manlief wil de film ook wel zien, mooi toch. Mijn vriend kijkt ook altijd mee met Goede tijden en as the World turns, nu kijkt hij het zelf ook nog als ik er bijvoorbeeld niet ben, haha. Denk dat als ze eenmaal iets kijken door ons dat ze het wel spannend vinden hihi. En over dat leren, neee ik leer niet echt graag. Hahaha, het liefst helemaal geen school. Alhoewel, als het echt heel interessant is.. maar dat is het meestal ook niet echt. Het probleem is dat ik elke keer iets anders interessant vind, heel erg irritant. Maar hoop eerst dat ik lekker mama word en dan kijken we vanaf daar wel verder, misschien weet ik dan wat ik in de toekomst wil gaan doen. Aaah het stond Indy zeker heel erg schattig, helemaal als de muts te groot is haha. Ze vond het in ieder geval leuk dus !! En carnaval, was de eerste keer dat ik echt ging kijken hihi, had er al die jaren nooit zin in, vond het wel erg leuk. Wel de verlichte optocht ja hihi, heeel mooi gemaakt allemaal. Mijn moeder zit nu ongeveer al vier uur in het vliegtuig denk ik, nog eventjes hihi. En ja we hebben afgesproken dat we sowieso nog een keer wat leuks gaan doen. Ik denk dat dat in Juni ergens wordt. En anders heb ik in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken , lekker op vakantie met manlief. Maar jaa je moet natuurlijk ook rekening houden met Indy en de kleine. Maar klopt die bedragen gaan ook echt te ver he, overdreven joh. Dan kan je echt beter all inclusive, ben je gewoon evenveel of soms nog minder kwijt, echt erg gewoon. Maar Nederland is ook super toch !! Kan je daarna rustig aan kijken, dan is de jongste ook alweer ietsje ouder !