Aangezien het vorige topic gesloten is...ik heb geen idee wie dat gedaan heeft en waarom.
Maar omdat het daar zo gezellig is wil ik het hier in dit topic weer voortzetten!!!
Liefs
Inge79Oud lidBerichten: 1.500Lid sinds: 24 april 2010
Sparkje schreef:Wel vervelend dat het gesloten is zonder mededeling, ff een berichtje eronder zetten was fijn geweest ;)QUOTE]
Ze had wel een mededeling hiervan gedaan in het nieuwe topic die ze voor ons had geopend.. maar inge had ook al een nieuwe geopend! snapje?! hihi
@mama: wat spannend zeg!! ben benieuwd morgen..
@spark: gaat erg snel he de maanden.. zat me te bedenken dat dit nu al de '3e ronde' is.. hihi.. gaat toch echt wel snel.. weet nog zo dat ik me zo verheugde op stoppen met de pil haha
@mofie: het is ERG warm ja!! pff.. me konijn houdt het ook met moeite vol.. en de kat ligt de hele dag plat op de grond.. arme dieren!
Angel21 schreef:@patricia, als je even terug las.. zag je dat we al op je gereageerd hadden omdat je nog niet ongi bent:wink:
Angel21 schreef:
Hier in het oosten(waar ik woon) komt er voorlopig nog geen regen.. tenminste als ik op buienradar kijk.. dus misschien vanavond.. bleegh, tis idd erg benauwd..
wat leuk dat je de poule hebt gewonnen, dat is idd geluk bij een ongeluk hahah! wat heb je nu gewonnen?!
Simoon schreef:@ Angel,
inderdaad nou eigenlijk is het de 16e en dan de 17e de eerste dag van mijn nieuwe cyclus. Maar goed tja nog heel eventjes en dat lukt me wel hoor wahahahaha.
@Ikke,
Tja ik weet niet aan de ene kant zouden wij (maar vooral ik:oops:) het erg leuk vinden als het zo is. Aan de andere kant is het echt geen ramp als het niet zo is hoor!!
Dus ja gewoon duimen voor duidelijkheid wahaha.
Of ongi of zwangerschap maakt me ergens niet zo veel uit als het maar duidelijk is.
Liefs.
Angel21 schreef:Heej, waarom is die andere gesloten?!
nou beginnen we hier idd maar weer,
zal eens het lijstje opzoeken zo!
@soleil: wat erg voor je meid, heel erg veel sterkte gewenst.
@soetje: meid.. wat balen.. eerst die vreugde.. en nu dit.. erg vreemd idd dat de CB positief aangaf..
@vlinder: hih, wat een rotwerk he!, wij hebebn in het nieuwe huis plinten dezelfde kleur als het laminaat..
dus hoeft er niets geschilderd te wordne hha
boven is bijna zo goed als klaar, en ons bed staat er!! waaaaaauw wat is die mooi!!! en ontzettend hoog!!(idieaal als ik zwanger ben hihi)
GIster weer gewerkt, was erg warm.. heb een korte broek aangedaan.. en me werkjasje meer uit dan aan..
vanavond weer werken.. jammerjammer had graag voetbal willen zien..
hoe is het verder met iedereeen?!!
Soetje1986 schreef:Inderdaar erg bealen.. en raar dat de cb aangaf zwanger 2-3 weken... maar ja toch ongesteld.. maar we gaan gewoon door.... op naar ronde 2.... maar even een nieuwe NOD lijst maken?
Nog mensen getest het weekend? Of mensen zwanger? Heb het oude forum nie meer terug gelezen:oops:
soetje1986..............23.................1e kindje..............2e ronde..........29 juli 2010.....(2e dag van vakantie)
Simoon schreef:@iedereen,
even een ego berichtje van mij sorrry:oops:
werd net gebeld door mijn "zus" (is niet echt mijn zus beetje lang verhaal maar goed) met de mededeling dat ik "tante" wordt....
Leuk voor haar hoor echt waar. En is echt een super moeder voor haar oudste. maar toch!!
Aan de ene kant vind ik het echt super leuk voor haar hoor echt waar!!! maar aan de andere kant ook wel weer minder gewoon om het haar zo snel gelukt is enzo en ik zelf ook heel graag wil.... pff ergens hoop ik nu toch dat ik vrijdag/zaterdag een positieve test in mijn handjes heb...
Word nu gewoon even heel emotioneel en weet gewoon niet wat ik nu moet doen.
Liefs.
vlinder82 schreef:Wel lief van je zus dan!! Geeft wel een fijn gevoel.. Dan doe je toch gewoon vanavond de test samen met haar!
Ik lees telkens dat iedereen veel afscheiding heeft en dat het anders is met je eisprong enzo maar ik heb daar helemaal geen last van! Ik heb sowieso bijna afscheiding en dat is ook niet veranderd..
Ik ga trouwens vandaag beginnen met de ovutesten dus ben benieuwd!! Zit in mn vruchtbare week dus er gaat deze week weer flink geklust worden! Nou jah, probeer eigenlijk om de dag.. En daar ben ik eigenljik vorige week al mee begonnen! Ventilator aan op de slaapkamer en gaan, haha...