ik heb ook de roze :d werkt echt perfect!!
liefs.
SimoonOud lidBerichten: 3.478Lid sinds: 26 maart 2009
Angel21 schreef:
en zotkiekske! nog maar 3 dageeen!.. voel je al iets?! haha
zotkiekske schreef:ik voel altijd wel IETS hoor :mrgreen:
mensen zeggen dat ik "straal", maar kan door vakantie zijn
ik ben emo, maar heb ik ook als ik bijna ongi wordt
ben moe, maar kan door warmte komen
en ik heb gisteren een hormonale afscheidingsvloed gehad, maar mijn hormonen zijn altijd heftig
dus, het kan zwanger zijn of voorbode van ongi ... en ik heb een hekel aan dat wachten, maar er zal toch niets anders op zitten :(
Ikke82 schreef:@Vlinder: jajajaja we zijn druk geweest hahahah.. Helaas had ik, net als Angel, zondagavond het ff niet zo gezellig met mn ventje, maar dat hebben we gelukkig gisteravond uitgebreid goedgemaakt :-D:-D
Ik kneep em wel ff hoor!! vooral omdat ik, als het goed is, gister of vandaag mn ei heb, dus vond het wel belangrijk om goed te klussen..
Moet eerlijk zeggen dat ik gister wel flink heb lopen zeuren!! mannetje had zn nek helemaal vast zitten, dus die hoopte eigenlijk op wat anders hahahah...
marini schreef:Nu heb ik de hele avond de tijd dus kom maar op meiden! 😛
Even een update hier, er heeft zich niks doorgezet dus ik ben niet ongesteld. Moet misschien maar weer eens testen voor de zekerheid. Had een verhaal gehoord van iemand die pas na twee maanden positief testte. Maar ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is. Met het werk gaat het super, heb de voorpagina al gehaald en verder gaat het goed. Even wat te veel uren gemaakt dus was gister helemaal uitgeblust, lag om half 9 in bed. Ik hoest wel enorm erg al sinds donderdag en dat is heel vervelend. Net alsof ik een zware rokershoest heb. Denk dat het door de airco en de temperatuursverschillen komt tussen binnen en buiten.
Dus Prinses, een stofwisselingsziekte? Hmm.. Ben benieuwd.. Zou leuk zijn als er wat uitkomt. Stop je nu nog wel in juli met de pil of hebben jullie (net als wij) besloten om het rustig aan te doen.
Heb niet alles teruggelezen, ben wel erg moe maar dwing mezelf even wat anders te doen dan werken, eten, slapen
marini schreef:Langer wachten op een zwangerschap lijkt me helemaal niet slecht, kijk jarenlang is natuurlijk erg vervelend maar een paar maanden... Het komt wanneer het moment daar goed voor is. Ik ben geen religieus persoon maar daar geloof ik wel in.