Ikke82 schreef:maar euhm... dat betekent dattie bijna brugsmurf is toch of niet?
vind je dat niet spannend? Ik heb namelijk helemaal het gevoel alsof de brugsmurfen tegenwoordig steeds jonger zijn! Ik kan me niet voorstellen dat ik nog zo'n "broekpoeper" was toen ik naar de hogere school ging hahaha
yep, hij gaat in september naar de "grote" school ... heb er mijn handen mee vol gehad om inschrijving, boeken, attesten enzo op tijd te regelen. Het wordt een aanpassing, dat wel, maar heeft ook leuke kanten. Je kan er echt mee praten over vanalles en hij heeft ook een eigen mening 😉
zo ziet hij bvb. heel erg uit naar een broertje of zusje en om extra te motiveren gaat hij pampers verversen en babysitten. En hij vindt het ook super dat ik borstvoeding ga geven zoals bij hem want zijn halfbroertje (papa heeft sinds vorig jaar een zoontje met nieuwe vrouw) heeft dit niet gekregen, "die heeft niet zoveel geluk gehad als hij" die 5 maanden bortstvoeding heeft gehad en zijn broertje is nu vaak ziek ... stiefmama haar reputatie is nu helemaal om zeep.
deze week ook een grappige situatie met mijn moeder: hij is een heel verhaal aan het vertellen over onze vakantie tegen mijn moeder, wacht dan even en vraagt aan mijn moeder "of ze nog kan volgen", waarop zij "staat er hier soms DOM op mijn voorhoofd". Plots vraagt hij aan mij : "mama, heb je een balpen voor me?" ... (hij ging even "DOM" op haar voorhoofd schrijven :D)
mijn vriend zegt dat ik hem wat minder vitamientjes moet geven; als hij op dreef is, is hij echt niet te houden, maar hij blijft wel altijd beleefd. zo van die kinderen die arrogant en agressief tegen hun ouders of anderen zijn, kan ik echt niet hebben ... mijn zoontje vindt zijn opvoeding zelf ok, "streng maar rechtvaardig" en zo gaat hij tegen zijn kinderen ook zijn zegt ie ...
hij is nogal rad van tong, maar dat heeft ie van geen vreemden ... is ontzettend leuk om een kleine copie van jezelf te hebben rondlopen. momenteel is hij tot het einde van de maand op vakantie in Frankrijk met zijn grootouders (langs papa's kant, papa zelf heeft er weer geen tijd voor 😞 ) en het is nu veel rustiger thuis