Friend schreef:Wat hebben jullie veel geschreven joh 😂
Over het roken, ik heb nooit gerookt, zelfs nooit geprobeerd.
Mijn man rookte wel heel erg en toen ik op mezelf ging wonen moest zelfs hij op het balkon gaan staan.
Toen zijn we verhuist en is hij gestopt met roken na het overlijden van zijn vader, inmiddels alweer bijna 5 jaar geleden.
Als we visite krijgen die rookt moeten ze buiten gaan staan, maar niemand heeft daar ooit een probleem van gemaakt.
Dat is dus ook één van de dingen die ik aan ga geven bij de intake, ik wil iemand die niet rookt 😉
Over schoonfamilie, tja Jacq, helaas herken ik het maar al te goed.
Dat is één van de redenen dat wij al bijna twee jaar geen contact meer hebben met mijn schoonfamilie.
Ze hebben geprobeerd contact te leggen omdat ik nu zwanger ben, maar mijn man wil het gewoon niet meer dus houdt het echt op.
Het enige advies wat ik je daarin kan geven is kies voor jezelf en sta achter je vriend, meer kun je niet doen!
De box staat hier al een poosje, maar meer omdat ik de katten eraan wilde laten wennen.
Zo staat de kinderwagen ook gewoon in de gang en gelukkig kijken ze er amper naar om 😊
Hier vannacht en vanochtend de eerste echte oefenweeën gehad :shock:
Ik heb vroeger last gehad van spastische darmen en ik vond het erg daarop lijken.
Inderdaad ook die harde buik, pffff wel lastig hoor en ik vond het toch al wel pijnlijk.
Vanochtend vroeg kreeg ik zo'n soort wee en toen ging het weer over en toen kreeg ik er weer één, schrok toch best wel eigenlijk, zeker na die verhalen hier op het forum.
Heb dus de VK even gebeld en zij zei dus dat het waarschijnlijk oefenweeën waren en dat de kleine misschien al aan het indalen is.
Die was gisteren overigens verschrikkelijk druk daarbinnen, dan zou ik het weleens samen met de katten in de bijkeuken willen stoppen hoor 😂 (geintje natuurlijk ;))
Rustiger aan doen dan maar en de nesteldrang eventjes laten voor wat het is!
Goed dat je gebeld hebt meissie!
vervelend he die oefen weeen!
en ik ga ook iemand vragen die niet rookt:!)
ik heb nu steeds steken in me schaambod en soms steken die door gaan tot me anus.
en dan voel ik hem zakken!
rustig aan meissie!