Hebben jullie een leuke en fijne dag gehad vandaag?
@ Jacq: Ik kan me best voorstellen hoor dat je ongeduldig begint te worden hi..Je bent gewoon benieuwd naar jullie kleine uk
en het liefste wil je die kleine uk nu zo snel mogelijk bij je hebben..Geduld is een schone zaak haha.....
Ik vond die spulletjes erg leuk bij de kruidvat, ik ben er toch even langs gelopen, de drukker zit er bij in de buurt en de spulletjes lagen er al haha...
Ja mijn vk zei vorige keer, dat als ik me ongerust maak altijd mag en kan bellen. maar ja ze zijn tot 14 uur normaal te bereiken en daarna op het noodnummer, en dan denk
ik is het wel nood..ze heeft ook gezegd dat ik gewoon naar het nood nummer mag bellen hoor, maar dan voel ik me weer zo'n miep...slaat natuurlijk nergens op dat ik me dan zo voel,
maar ja... Goed ik heb de kleine vandaag aardig wat gevoeld. Vorige keer vertelde ze ook dat het ook wel minder kon worden omdat er steeds minder ruimte is, maar ik moet het wel elke dag blijven voelen..
ik houdt het gewoon elke dag in de gaten en als het me niet lekker zit ga ik de volgende keer gewoon bellen.
@ Goosje: FIjn dat je een goede nacht hebt gehad! Heb je zoveel last van maagzuur?? Vervelend dat je zoveel last hebt van je heupen!
Klinkt bekend, ik heb last van 1 heup, lijkt wel of ik verkeerd lig ofzo! Maagzuur speelt ook al een week op, blehh heel vervelend eigenlijk!
Het is ook vervelend als je de kleine minder of anders voelt! toch schiet je dan een beetje in paniek ofzo...
Vandaag beweegt het weer goed, of althans ik voel regelmatig wat bewegen , dus het zal wel goed zitten hoop ik...
@ nina28: Hoe was het bij de gyn?? Hoe was de echo??
@ Vickypreg: Vervelend dat je zoontje 3 keer wakker is geworden...Was hij ziekjes of kon hij gewoon niet slapen?
10 keer bewegen zou bij mij ook veel te weinig zijn, normaal gesproken zit er wel een ritme in wanneer die kleine actief is...
zeker in de avond is het heeeeeel actief haha.
@ Tinesje86: Oh wat lekker dat je een heerlijk middagdutje hebt gedaan! Als je het nodig hebt, dan moet je dat ook zeker doen..
@ Jersey: bij jou begint het ook al op te schieten..Nog eventjes en dan ben je mama!!!
@ Snippie: Oh spannend meid....het blijft lekker rommelen bij je he !
@ Hier: gaat alles goed! Vandaag best wel weer wat gedaan...Proefdruk opgehaald bij de drukker, ziet er wel goed uit. Moet nog een kleine aanpassing
gedaan worden naar mijn idee. Enveloppe heb ik binnen dus daar ga ik morgen mee aan de slag..Bij de kruidvat heb ik toch nog even wat dingen gehaald voor uk haha...
Dat zit nu allemaal lekker in de wasmachine. heb de boel nog weggestreken, kledingkast opgeruimd, bedje verschoond haha...ik heb me niet verveeld vandaag ( doe ik overigens nooit hoor haha) ..Vanavond krijgen we gezellig visite als mijn man niet te laat thuis is van zijn werk..en anders ga ik heerlijk Greys kijken vanavond....
Alvast eet smakkelijk voor zometeen allemaal!
Liefs
Im76Oud lidBerichten: 545Lid sinds: 19 januari 2010