uhm heb hem nog niet ontvangen:(!
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Im76 schreef:Goedemorgen Dames,
Hoe gaat het met jullie? Allemaal lekker geslapen?
Ik had het gelezen over Monalisa, hopelijk gaat alles goed met haar en de baby..zeker als ze al zo vroeg is bevallen!
Ik heb nog niet alles terug gelezen sorry!
@ hier; alles wel oke, moe zijn!! wederom slecht geslapen pfff...kleine was lekker bezig, en af en toew at steken in mijn
buik, was niet echt heel fijn. Maar goed heb nu nergens last van behalve moe zijn dan hahah....
Zometeen eens even lekker boodschappen doen voor de stampot haha, ik geloof dat er aardig wat aan de stampot gaan vnavond!
vraagje: jullie hadden toch zo'n hyves voor november of zo opgericht.....
Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?
Im76 schreef:haha dat kan ik ook niet hoor niets doen haha.....ja dat houdt ik even vol, maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee haha..wil eigenlijk de ramen zemen, maar van de andere kant heb ik er ook helemaal geen zin in haha...Ga eerst maar eens boodschappen doen...dan lunchen en daarna denk ik ook even lekker een dutje doen hi....
jacq schreef:@ im76 kipfilet gevuld met morzarella en basilicum er om heen nog italiaanse ham en dan in de oven garen in een tomaten saus
ik heb in de kinderwagen zo'n zwitsal geurbuiltje gedaan, ruikt heerlijk naar zwitsal nu. De kinderwagen staat bij ons in de hal, dus als ik het huis binnen kom dan ruikt het al naar zwitsal.
de hyves zijn we nu met 11 van de 15
@ snippie, dat probleem heb ik ook dat ik niet stil kan zitten. Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die zich vervelen tijden s zwangerschapsverlof. Heb nog zoveel te doen en er is altijd wel iets wat weer schoon gemaakt moet worden.
Vickypreg schreef:Bedankt voor je PB maar kan helaas niet op haar hyves kijken, is afgeschermd....laten we maar hopen dat Monalisa zichzelf hier gauw meldt zodat we echt weten hoe het gaat.
Aan rust kom ik hier echt niet, zoontje was alweer om 14 uur wakker en had net de was in de droger gestopt. Na ja nu dan maar ff een filmpje op en kan ik hier nog ff kijken haha. Altijd als ik net denk nu ga ik ff liggen komt er vanalles tussen.
Tinesje86 schreef:net terug van de vk, was met 2 minuten klaar hihi. Alles was goed. Kleine ligt er nog steeds mooi bij en alles is goed. Op naar volgende week, al hoop ik van niet hihi heb liever de kleine dan al in mn armen haha.
snippie schreef::oops:Ik hoopniet dat jullie mij nu te opdringerig vinden
Im76 schreef:@ Snippie: Ohhhhh sorry ik heb met een oog gekeken...Ik had wel een pb-tje van je...mijn excuses hi!!
ik vind het goed bedoeld hoor!
Ondertussen is de gordijnenman net geweest...de gordijntjes hangen weer, zoals het er nu naar uit ziet zie ik geen fouten
meer in het gordijn! In het vorige gordijn zat een hele fout verwerkt...waarschijnlijk misgegaan bij de fabriek. Dus het gordijn moest weer terug.
Gelukkig hoefde ze alleen de hele baan te vervangen en niet het hele gordijn.
Ja bij de drukker zijn ze een beetje onder bezet...1 persoon was ziek, en ander persoon hoe weet hoe men een bestelling aanneemt was buiten de deur. en dat meisje
wat mij wilde helpen wist allemaal niet hoe het moest pfff...en voelde me al zo lekker not! Ik ga morgen nog wel een poging wagen...
Knuf
Im76 schreef:@ Snippie: Ja ik hoop het ook. Het is morgen alleen markt, is altijd gelijk zo'n drama met parkeren..maar ja alles komt 😊
Ah bedoelen jullie dat met BIB melding haha, ik zat al te denken, wat betekend het toch haha....Maar nu snap ik het.. Dan kom ik morgen
even BiB -en hihi.....althans ga er vanuit dat het morgen nog geen BUB zal zijn hi!
Vickypreg schreef:@Snippie ik ben alleen maar blij dat je de pbtjes gestuurd hebt, weten we allemaal weer wat meer en is het hier niet meteen openbaar.
Viel me wel op in het okt topic, daar kletsen er wel veeeel meer mee volgens mij, dat er daar zoveel vroeg bevallen zijn. Ook wel overtijd hoor maar ook veel rond de 37 weken of net iets daarover. Ben erg benieuwd hier, leuk! Ik mag vrijdag BIB-en.
Net bij de mAC geweest, heerlijk haha! Nu lekker ff op de bank tv kijken.
angelique131083 schreef:De beeb is nu goed wakker hoor!!
angelique131083 schreef:Snippie; ook altijd vroeg uit de veren hihi, heb even geport
Jolanda10 schreef:Hoi novembermama's!
Het is bijna zover.. 😊 Ik mag officieel nog 3 daagjes, maar nog geen enkel teken van een aankomende bevalling.
Wil jullie allemaal succes wensen met de laatste loodjes. Het is niet altijd even fijn, maar wel ontzettend bijzonder! :-)
leike schreef:goedemorgen dames
Heb geprobeerd alles terug te lezen maar weinig onthouden.
Ben ziek:(
Begon in de nacht van maandag op dinsdag, ontzettend aan de dunne en overgeven.
Blijkbaar heerst er buikgriep. Gister helemaal niks kunnen eten want hield niks binnen
Vanochtend wel 2 crackers gehad, hopelijk gaat t nu beter.
Voel me wel iets beter
Snippie: las dat jij Pb-tje rond had gestuurd. heb er geen gekregen. Zou je m mij ook kunnen sturen? ben ik ook op de hoogte. dank je
Fijne dag nog allemaal en als ik me beter voel zal ik weer wat meer reageren
Liefs
Vickypreg schreef:@Nina, ik ben ook ongeduldig hoor. Tel de dagen echt af. Begin ook steeds meer tegen de bevalling op te zien moet ik zeggen, maar het moment daarna maakt alles goed. Ben steeds zo bang dat het tijdens de bevalling nog fout gaat ofzo.
Het ziekenhuis neemt vast geen onnodige risico's idd, dus als de kids er niet goed voor liggen doen ze het echt niet.
snippie schreef:daar heb je gelijk in Vickey sorry dat ik het fabel noemde.
wat leuk baby zwemmen :)! dat wil ik straks ook met de kleine gaan doen!
en ik denk dat iedereen pas opgelucht adem haald als je kind gezond wel in je armen hebt of mee naar huis.
en dan nog blijf je ,je zorgen maken.vanaf het moment dat je zwanger bent komen de zorgen denk ik.
@hier man lief is gezellig vrij vandaag even boodschappen gedaan:)! ga vanavond pannenkoeken bakken:)!
en zijn nog even naar de kringloop winkel geweest:)! toch even een magnetron flessen uitkokker gekocht voormaar 1,50 en ziet er heel goed uit.
precies de zelfde als ik vroeger op me werk gebruikte!En een hele leuke winnie the pooh hobbel/loop kar met geluid gekocht:)!voor maar 4,50.
zo leuk! zit niet altijd wat tussen maar vonden dit echt leuk:)!
nu even snel slaapje doen en dan film kijken:)!
fijne middag:)!
liefs