Im76 schreef:@ Snippe: Thanks....klopt domme vragen bestaan niet...maar vond het van mezelf raar dat ik er nu pas over na denk terwijl die kleine binnenkort geboren wordt haha....maar ik wist het even niet meer!!
Ik las dat je mannetje een zwakke rug heeft, dat is wel erg vervelend! Zeker nu jij ook zwanger bent en dan stiekum toch nog veel in huis doet!
Mijn mannetje is ook echt een schat! Hij kookt elke dag! hij maakt schoon, hij doet de was in de machine of hangt hem op....hij maakt de badkamer mee schoon of de toiletten of wat dan ook....Normaal gesproken maken we altijd met zn tweeen schoon, doen we nu ook nog steeds. maar hij wil het sanitair doen omdat ik dat altijd met chloor wil doen, en hij wil niet dat ik nu met chloor in aanraking kom....lekkerding is het ook hi!
knuf
Mijn man heeft al zijn hele leven last van zijn rug.het schiet er bij hem al heel snel in.
komt ook door zijn lengte.
En wanneer hij het niet uit zich zelf doet hoeft het voor mij niet meer.
heb hem er al vaak genoeg opgewezen,maar dan denk ik laat maar doe het zelf wel.
gisteren heeft hij dan wel pannenkoeken gebakken want ik stond te strijken en had echt geen fut meer ,maar ook dat ging niet helemaal vanzelf.
of vandaag ben ik aardig druk geweest in huis en dan steld hij ook niet voor om te koken .nee dat snapt hij niet!
Ging hij net vragen heb je de bestanden van je compal over gezet! ik zeg waar denk je waar ik de hele dag mee bezig ben geweest!
netals komt hij binnen terwijl ik net gedweild heb met zijn modder schoenen!oke kan gebeuren,maar hij zou het niet even schoonmaken.
Hij is vroeger echt veelte veel verwend!zowel door zijn ouders als zijn ex!hij hoefde nooit wat te doen!
maar goed heb het vaak met hem er over hoor ,ik laat niet over mee heen lopen!
Hij weet dat hij nu even niks tegen me moet zeggen want word er goed boos om.En de vk heeft hem ook al gezegd dat hij meer moet doen,dus ben niet de enige.
meer mensen zeggen dat.Hij beloofd steeds beter maar doet het vervolgens niet.maar kost mij dus te veel energie om maar te wachten tot dingen gebeuren dan kan het net zo goed zelf doen