Nina28 schreef:@ Tinesje: gezellig avondje in het vooruitzicht dus, leuk!!
@ Angelique: kan me heel goed voorstellen dat je er vannacht van hebt wakker gelegen.... gek idee dat je begin volgende wek je ukje gewoon in je armen hebt.
@ Jacq: de koekjes zien er fantastisch uit.... echt een leuk idee!
@ Princesse: voor jou is het nu ook echt aftellen... spannend! Laat de BUB-meldingen volgende week maar komen!
@ Im: vervelend dat je zo'n last had van je darmen.... zo heb ik laatst de krampen zitten timen en dat waren dus ook mijn darmen :mrgreen: Maar nu denk je bij elk pijntje en krampje...'goh zou het nu zover zijn'
@ Snippie: wat vervelend dat je man zo weinig doet in het huishouden.... Helpt een andere tactiek niet, bijv. als jij helemaal niets meer doet? Hoop dat de negeeravond niet te lang heeft geduurd....
@ Hier: net de postzegels op de enveloppen geplakt en nu ga ik eerst effe wat eten, douchen en dan straks wat administratie doen en nog een baby-handwasje (ja, ik heb weer geshopt gisteren :oops:) Oh en BIB natuurlijk! Ik ga gewoon vanaf 35 weken BIBBEN, aangezien ik nog maar 3 weken hoef 😃
Fijne dag allemaal! x
Gefeliciteerd met je BIB:)!nog max 3 weken meid!
niks meer doen zit niet in mij.kan ik echt niet dan word ik erg kriegel.
dus nee is geen taktiek.dan ligt het zo over een paar dagen nog net zo en daar kan ik niet tegen.
negeer avond duurde niet lang wnat ging rond kwart over 10naar bed en ben nog wat gaan lezen en gaan slapen.zonder iets te zeggen