Hey Sas, nogmaals gefeliciteerd he!?
Ja 21 september is ook onmenselijk!
eve74Oud lidBerichten: 341Lid sinds: 1 januari 2005
eve74 schreef:Hahaha koekoek, tja soms veranderen die hormonen ons in lelijke draken! hahahaha!
Koekoek schreef:whaaaaaaaaaaaaaaah hihi... iemand heeft weer de verkeerde lijst gepakt .............
nouja, sas81 is nieuw hihi, dan mag het
( nu staat hayden er namelijk niet op etc!)
Hayden schreef:Dreampie wat doe jij daar tegen?
Mijn bloeddruk was wel goed!
Koekoek schreef:ik had het al gevraagd een keer tussendoor.. maar wat denken jullie;
als ik zondagmiddag 11 juli voor het laatst gemeenschap heb gehad.
wat zou dan de laatste datum van eisprong en bevruchting zijn?
ik lees overal dat sperma ongeveer 3 dagen leeft? stel dat dat zo zou zijn, dan zou ik toch woensdagavond 14 juli als laatste mijn eisprong hebben gehad?
Koekoek schreef:ik had een onregelmatige cylcus. de ene keer 30, de andere keer 38 .. dus tja.. Nouja, we wachten de volgende echo wel af :D!
Koekoek schreef:en de laatste keer seks op 11 juli rond 17:00 uur hahahahaha :D
x--jessy--x schreef:Dreampje hoe kom jij op die berekening dan? De LF (fase na eisprong) is altijd gelijk, en is gemiddeld 14 dagen lang. De fase voor eisprong kan per cyclus verschillen. Dus als ik uit ga van Koekoek haar langste cyclus van 38 dagen met 1e ongi dag op 25 juni, dan kom ik op een eisprong rond 19 juli...
Dreampje schreef:Nou dat is dus niet zo, de lf is zelden gelijk, het is bij elke vrouw anders, het enige wat redelijk vast is, is dat de eisprong tussen de 7 en 10 dagen na de laatste ongidag plaatsvind, maar die lf, tja das een lastig ding, want bij de 1 is die maar 8 of 9 dagen en bij de ander 14 of langer....
als je goed zoekt op google, en dan echt diep gaan, dan lees je bij onderzoeken ook, dat veel berekeningen uitgaan van het feit dat het "ei" 14 dagen voor de komende NOD is, maar de onderzoekers hebben dat dus nagezocht en dat is maar bij een heel klein percentage van de vrouwen zo....zodoende mijn berekening....
Dreampje schreef:Als ik het bereken namelijk kom ik op een eisprong rond, en dan neem ik het ff een beetje ruim..... 3 of 4 juli.... maar het kan ook 2 of 3 juli geweest zijn....