hveOud lidBerichten: 494Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben kapster. ik doe meestal als ik zwanger ben spoeling,maar ik ben donker en wil donker.
Isja schreef:Ik heb ook het haarprobleem!! Heb het ook blond geverfd, ben donkerblond van mezelf. Ziet er nu echt niet uit, maar durf het niet te verven hoor.
Maar hve: kan ik dan misschien een donkerdere spoeling over mijn geblondeerde haar doen, of kan dat niet?
vlinder82 schreef:@hve even een adviesvraagje; denk je dat de kapper met een kleurspoeling meer kan (zal) bereiken dan dat ik het gewoon zelf koop en doe?? Ik verf mn haar namelijk altijd zelf.. Als de kapper misschien beter is dan wil ik er wel wat geld tegenaan gooien maar vind het altijd zo zonde... Sorry, dat ik je hier mee lastig val...
Ampie schreef:
Sabbie ik plaats nog geen foto voor de 12 wkn 😃 Op hyves heb ik ze wel dus even geduld tot we een clubje op hyves hebben.
eve74 schreef:Hi Liefdevol,
GEFELICITEERD! Als je 18 april uitgerekend bent heb je ook lang kunnen wachten met testen!! Toch?? ;-)
x--jessy--x schreef:liefdevol je moet die andere code gebruiken, niet de
Vlinder ja aardig hé? Was echt een lieve vrouw, zo'n keuvel madam, en ze vond het allemaal prima!
Ampie schreef:Hey meiden,
Vorige week een coupesoleil laten zetten in mijn haar. Nooit eerder van gehoord 😃 Zal wel goed zijn.
Ik heb gedeeltelijk terug gelezen, maar 30 pagina's zijn echt teveel. Ik haak weer in 😊
Sabbie ik plaats nog geen foto voor de 12 wkn 😃 Op hyves heb ik ze wel dus even geduld tot we een clubje op hyves hebben.
Koekoek spannende tijden voor jou geweest. Lijkt me een mooi gezicht dat kleine mensje!:D
Hier heerlijke dagen gehad. Wat een mooi park dat Bosrijk. Heel veel voor de kinderen te doen. 3 dagen nodig gehad om heel efteling te kunnen zien! Was super gezellig.
Kwaaltjes gaan langzaam weg en buik wordt groter.... Echt niet normaal meer. Je kan nu echt zien dat ik zwanger ben. Zal morgen nog eens een foto maken.
liefdevol schreef:heyy koekoek, ik ben 36 jaar en dit is mijn 3e kindje. mijn oudste is inmiddels 11 en de jongste over 2 weken 8. heb nog een stiefzoontje van 3.5. mijn vriend en ik wilden ook graag samen nog eentje van onszelf. heb zelf 4 keer een miskraam gehad dus ben heel benieuwd, allemaal zo rond 6 weken.
Ampie schreef:Eve: Jeetje was echt enorm zwaar.... Gisteren ben ik 's middags ook naar het huisje gegaan en ben ik even gaan slapen.. Ik kon niet meer.
Ook pijn in mijn schaambeen. Balen dus zo begon bij mij de 1e keer ook bekkeninstabiliteit....
Lau84 schreef:Was ik weer!
Ben helemaal op de hoogte wat betreft het verven van mijn haar. Ook ik ben donkerblond en verf mijn haar best blonder....ben er alweer aan toe maar voorlopig nog maar even niet dus.
De emesafene doet zijn werk super. Neem er `s avonds 1 in rond half acht en dan rond half elf de volgende ochtend nog een halve en zo is het prima te doen.
Dacht vanmiddag dat het met de poeperij ook weer de goeie kant op ging ,maar ik was iets te voorbarig door nasi met gehaktballetjes in zoet-zure saus te eten....(ik had er echt zin aan!:)) Nu weer rennen af en toe dus....maar ach.....zal morgen weer braaf aan de bouillon en toast enz.
Had net mijn moeder aan de lijn, die had van mijn zus gehoord dat ik "ziek"was. ( niemand van de familie weet het nog). Vond het wel moeilijk om tegen haar te liegen hoor.(Nee, mag niets slikken, het is een virus en dat moet je niet onderdrukken......"). Hoop niet dat ze deze info aan mijn zus doorspeelt, die is doksters/apothekersassistente.....die ruikt gelijk onraad!
Zal zo maar eens proberen of ik weer boven kan slapen vannacht, heb afgelopen nacht op de bank gelegen omdat ik het anders niet op tijd redde naar de toilet:oops:.
Lekker koezen allemaal!!
liefdevol schreef:jee ben ik de oudste? whahahah
>>>>
>>>>
enneh de handtekekening is gelukt hoor hahahaha
eve74 schreef:He Lau, leg eens uit? Koezen?? Kom uit Utrecht en daar zeggen we ook rare dingen maar eh....??
eve74 schreef:Goed....ga nog maar eens aan het werk....Even een uurtje. Morgen laatste dag werken en dan lekker 3 weken vakantie.
Kan jullie wel volgen hoor (als jullie niet teveel schrijven dan 😉 ) op mn Blackberry aan het zwembad ZONDER cocktail in mn hand 😉 ! Je moet er wat voor over hebben he?! oh ja, ook nog factor 50 kopen voor mn gezicht anders schijn ik met zwangerschapsmasker terug te komen!! :-(
Koekoek schreef:waar ging je ook alweer heen???
liefdevol schreef:ja en dat is niet fijn hoor, heb sinds de 1e al wat vlekken overgehouden in gezicht. echt goed oppassen geblazen met de zon. een fijne vakantie
x--jessy--x schreef:Goedenavond meiden 😃
Swase welkom hier en van harte gefeliciteerd nog met je zwangerschap! En dinsdag je echo, spannend hoor!! Ik denk dat de meesten wel hebben wat jij beschrijft... Je voelt je anders maar je wilt gewoon bevestiging op beeld 😉
Zustertje wat vervelend zeg dat je zulke slechte weken hebt gehad! Gelukkig gaat het nu beter met je medicijnen.
Hve ik kom wel bij je langs hoor, voor een spoelinkje 😉 gezellig 😃
Vzw ik voel me ook de ene dag elendig, en de andere dag hartstikke goed en fit, en ik heb geen bloedverlies, dus daar je geen zorgen over maken hoor meis!
Ampie fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in de Efteling! En leuk zeg dat je het echt al begint te zien bij je!! Ben benieuwd, showen met die buik! 😃
Sabbie ik ben echt het omgekeerde van jou, hier was het kamertje dus al klaar nog voordat ik zwanger was 😉 en dat ondanks mijn vmk in 2008 trouwens. Geen idee waarom. Ben wel trouwens voorzichtig met het dagelijkse zwangerschapsdagboek; ik sla geen bladzijde om, voordat die dag om is, en ik lees niet vooruit 😉
Liefdevol jeetje zeg 4 miskramen 😮 ik duim voor je dat dit keer alles goed gaat!! En wat moet dat verschikkelijk zijn geweest voor je vriend... Je kind verliezen op 41 weken... Hoe kon dat zo gebeuren?
Jenta meis hoe gaat het met jou vanavond?
Lau84 hopelijk kun je weer lekker in je eigen bedje slapen vanacht! Is toch niets, beneden op de bank...
Eve stop je mij in je koffer straks 😉 ben jaloers, wil ook lekker naar de zon!!! 😃 Tip trouwens: pik ergens zo'n evenementen / party agenda op en ga naar een feest op een landhuis, zoals landhuis Brievengat. Onvergeetelijk! Of zwemmen met de dolfijnen, of snorkelen bij de "tugboat". De noordkant van het eiland zou ik overslaan. Als je tijd over hebt, leuk om een keer geweest te zien, maar is alleen ruig landschap dat gebruikt wordt als vuilnisbelt, helaas...
Meiden 37 zwangeren al weer 😮 vruchtbaar maandje geweest!! :D
Sunshine8 schreef:Plaats hier maar het zelfde bericht als op mijn eigen topic...
Banner weg, hoef niet meer na te denken over hoe we het onze ouders zullen vertellen, hoef niet na te denken over werk, hoef nergens meer over te denken.....ben vannacht behoorlijk ongesteld geworden. Vanmorgen buikpijn.
Ik ben dus echt wel ongi
Dit is dus de reden waarom ik in het begin niet blij durf te zijn.
De vorige keer ging het precies hetzelfde!
Wat en gedoe. Nu ben ik al bang voor de volgende keer
Ik heb in elk geval besloten dat als ik de volgende keer overtijd ben ik gewoon dus niet ga testen tot ik deze paar dagen waarin het nu 2x mis ging, voorbij ben. Als ik dan nog steeds niet ongi word, testen....maar geen minuut eerder!
Nou, ik ge me straks maar helemaal storten op mijn werk, kan ik even aan wat anders denken..... en dan maar weer (vol goede moed) op naar de volgende ronde.....
eve74 schreef:Hi hve,
Ik meld me graag aan voor de verf-sessie, heb de zaterdag na mn vakantie al een tijd een verf (en knip)afspraak staan maar mooi dat ik aan die roddelige kapster (ze is heel aardig hoor, maar echt geen zin in!) ga vertellen dat ik zwanger ben! Kom dus graag bij je langs voor een mooie spoeling! hahaha! Hoe laat word ik waar verwacht? hahahahaha!
Swase schreef:Goedemorgen,
Sunshine8 wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte. En inderdaad, daarom is het zo spannend die eerste twaalf weken. Hoop dat je de moed kunt vinden om dit te verwerken. Hoe ver was je eigenlijk al?
Soetje: heel veel succes vandaag! Ben benieuwd joh. Ik kan ook bijna niet wachten tot dinsdag. Heb er zin in maar vind het ook ontzettend spannend. Vind het moeilijk om er van te genieten. Komt ook doordat ik me vaak niet lekker voel maar ook door de spanning, is he wel goed. Mijn moeder weet het en vind het helemaal geweldig en zou helemaal door willen slaan in spulletjes kopen en voorbereiden. Vind het superlief van haar maar hou het toch nog een beetje af. Eerst dinsdag afwachten, dan voel ik me misschien wat zekerder.
Ik lees dat sommigen al een buikje hebben? 1e of 2e zwangerschap? Ik ben er benieuwd wanneer dat bij mij gaat komen. Kunnen de ervaren dames hier misschien wat over zeggen?