vlinder82 schreef:Meiden, ik heb een beetje drukkend en trekkend gevoel onderin mn buik.. Kent iemand dit??
Dit heb ik ook, vandaag extreem veel moet ik zeggen. Het rare is, vandaag heb ik maar 1x veeg bloed gehad maar kreeg vanochtend in de auto onderweg naar mijn werk plotseling buikpijn niet normaal. Ik dacht oh nee he, het zal toch niet waar zijn... Maar eenmaal op mijn werk moest ik enorm ....... poepen ha ha.... Wat een opluchting, sorry is een beetje vieze mededeling he...
@soetje, als morgen de cho goed blijkt te zijn bij mij, (wat ik hoop want was super misselijk vandaag), wil ik ookmzeker iets van zwangerschaps yoga doen. Ik denk dat ik me niet zo prettig zou voelen met zwemmen... Weet niet, maar wanneer begin je met yoga?
@sunshine8 wat ontzettend kl##e, je hebt er niets aan maar leef ontzettend met je mee. Ik heb zxoals je waarschijnlijk gelezen heb al bijna een week bloedverlies maar steeds vegen dus hoop ik dat het nog altijd goed is. Nu ik jou berichtje gelezen heb, komt er misschien een hele stomme vraag in me op, maar ik heb besloten heb toch te stellen.. ben je echt zwaar ongesteld? Ik weet niet meer hoe ver jij was? Oh meid het spijt me zo enorm voor je. Is je man er voor je om je verdriet kwijt te kunnen?
@ ampie whow 8 weken dan is het behoorlijk zeker en word het allemaal zo echt he!! Super meid! Geniet ervan hoor
@Jessy ik heb doorgaans ook wat problemen met mijn bl druk, ik eet ook lekker boterhametjes met appelstroop en hou van lekker zout op mijn aardappelen, maar die bouillion daar word ik em toch misselijk van!! Heb jij dat niet?
Blondi wat leuk dat de echo goed was. Je baarmoeder naar achter? Jeetje en dat houd verder nog iets in of moet je extra voorzichtig zijn of kan het totaal geen kwaad??
@koekoek, oh jee dat is toch weer schrikken he die veeg bloed, maar gelukkig bleef het daarbij! Ik heb morgen mijn EHCO, ben wel een beetje zenuwachtig, gelukkig gaat vriendlief mee omdat ik het toch echt wel super spannend vind. Ik heb natuurlijk al vaanf zaterdag bloed verlies.... Overigens vandaag maar 1 veeg, andere dgen stopt het in de middag echt heel vreemd, maar ik heb alle kleuren inmiddels al voorbij zien komen zucht dus kan er eig geen zinnig woord over zeggen...
Als ik iemand vergetn ben sorry, jullie schrijven ook zo veel ha ha.
Ps als de echo morgen goed is wil ik tochw at baby boeken en catalogussen bestellen iemand tips?