SwaseOud lidBerichten: 527Lid sinds: 1 januari 2005
Vwz: succes met de echo morgen! Hoe laat ga je?
Koekoek schreef:hve; ik moest gisteren ook janken bij sos sanja haha
jenta; ik hoop dan heel erg dat je met kerst in NL zal zijn.. natuurlijk zou het nog beter zijn als je moeder het telefoontje morgen al kreeg!!!
Jenta87 schreef:
Koekoek, helemaal hyper de pieper? Hahah
Isja schreef:Sterkte voor iedereen die zich beroerd en onzeker voelt.. die eerste 3 maanden kunnen mij ook niet snel genoeg voorbij zijn. Hoop echt dat ik me dan beter ga voelen en dat we niet meer zo bang hoeven te zijn dat het fout kan gaan.
Ben vanmiddag volgens mij meer dan een half uur bezig geweest om bij te lezen, maar vind het zo leuk om jullie ervaringen te lezen.
Wat eten betreft.. ik heb echt alleen zin in ongezond, vet eten. Het enige wat ik echt heb gegeten van de week met avondeten is patat met snacks hmmm. Aardappelen en rijst en alle 'normale' avondmaaltijden krijg ik echt niet naar binnen!!!
Leuke kleren heb ik trouwens langs zien komen :D:D
x--jessy--x schreef:Goedemiddag meiden!!
Had even een dipje vanmiddag, dus rond 3 op de bank gedoken en rond 4 werd ik wakker gebeld door mijn werk. Niet lang daarna kreeg ik honger en zo'n zin in pizza!! Dus we hebben pizza gegeten vanavond hihi, lekker met ananas en banaan hmmm. Lig nog steeds op de bank want heb nergens zin in, en vriendlief is lekker sporten.
Vlinder wat naar dat het echt niet goed voelt!! Misschien de vk even bellen voor de zekerheid? Dikke knuf meis!!
Sabbie fijn dat de intake bij de vk zo prettig was!! Combitest gaan we denk ik niet doen, maar wel de nekplooimeting. Door een ervaring uit het verleden - ben als klein meisje een keer zonder aanleiding ontzettend hard geslagen door iemand met down waardoor ik daarna erg bang geworden ben voor mensen met down - en kan ik er gewoon niet mee om gaan. Maar de kans moet wel echt hééél erg hoog zijn, wil ik er over na denken om wat te gaan doen hoor, daar niet van. Want het blijft je kind. Het zit in ieder geval niet in de familie, dus de kans is sowieso heel klein hoor.
Laatste kerst met zijn 2en klinkt wel lekker meiden!! Zit er hier helaas niet in, ouders en schoonouders wonen beiden op 20 min afstand en willen altijd toch wel heel graag kerst vieren...
Jenta hoe is het met je driftkikkertje nu 😉 Wel een zwaar verhaal zeg, van je moeder! Zal moeilijk zijn om dan zo ver van haar vandaan te wonen. Staat ze (inmiddels) hoog op de wachtlijst? Hoop ook dat je met kerst in Nederland bent, dat je moeder eindelijk haar nieuwe longen heeft, en als je dan heel misschien wat tijd over hebt en zin hebt, kunnen we een forumdate plannen 😉
Liefdevol zijn het erge krampen die je hebt of valt het mee? Ik kan goed begrijpen dat je er onzeker van wordt! Hopelijk is het alleen je baarmoeder die aan het groeien is...
Laura hij ziet er mooi uit hoor, je handtekeningending 😉
Soetje whoehoe gefeliciteerd meis!!!! Een goede echo dus blijkbaar, fijn zeg!!!! 😃
Mila fijn dat jouw afspraak bij de vk ook zo goed is bevallen!! Veel plezier op de bruiloft morgen, hopelijk let iedereen meer op de bruid dan op jouw spa blauw 😉 En anders ben je toch gewoon de bob als ze er naar vragen 😉
Vwz hoe laat heb je morgen je echo? Dan weet ik hoe laat ik extra hard nog moet gaan duimen! Van die bouillon wordt ik gelukkig niet misselijk, tot nu toe van geen enkel eten!! Mijn voorkeur is daarintegen wel veranderd, want ik heb nu meer trek in zout en bitter en zo en niet in zoet (terwijl ik normaal echt veel zoete dingen at). Als boek kan ik trouwens echt Claudia de Breij "Krijg nou tieten" aanraden!! Leuk geschreven, over al haar persoonlijke ervaringen, van zwanger worden tot en met de kraamtijd.
Mutsie schreef:*Breek ff in*
@Eve, heet baden wordt afgeraden in de eerste tijd, net als naar de sauna gaan en dergelijke. Heb ik gelezen 😉 Maar volgens de ene vk kan het geen kwaad en volgens de andere wel. Oftewel, ze weten het gewoon niet, zoals heel veel dingen.
*breek weer uit*
eve74 schreef:
Lieve dames!
Kan het zijn dat ik gestrest raak van de vele bijlezen van vandaag, is niet goed hoor voor boontje en mij!! J
Ik ga een poging maken:
Sunshine8, wat een naar nieuws van jou…spijt me dat te moeten horen. Hoop echt dat het snel weer lukt voor jullie (wanneer jullie er aan toe zijn)
Koekoek, gelukkig voelde je alweer wat beter vandaag.
Soetje, fijn dat we hebben vernomen dat de echo goed is gegaan. Details, willen we graag! 😉 Ik woon heel dichtbij een yoga centrum, op loopafstand, ga kijken of ik daar aan de zwangerschaps yoga kan doen. Het schijnt dat dat zwemmen vooral later in de zwangerschap heel fijn is. Zie ik dan wel…voorzichtig aan met de plannen nog…;-)
Hve, nou die kapster van mij trekt t zo uit me, heb ok echt een kleuren-afspraak…. Nu heb ik vanochtend de vk gebeld en die zegt dat het wel kan…. Dus…even nadenken of ik het doe. Trouwens, die kapster kent mijn vriend (en weer mensen via mijn vriend) ook dus…niet handig…..zitten we niet op te wachten! :-)
Ampie, fijn he, lekker 8 weken + !! Super!
Jenta, of…Jen…of Ta hahahaha! Wat heftig joh van je moeder…hoop dat ze snel ‘aan de beurt is’…. Mag ik dat zo zeggen?
Jessy, nog even over dat Alnatal, in de WIJ jonge ouders (kreeg ik van mn zus) augustus nummer staat er toevallig een hel stuk over! Ik zeg: ik wil dat wel! Ziet er super uit! Leuke kleedjes hoor! Trouwens, merk dat ik vooral einde van de dag (in de auto van werk/huis) het liefst even mn broeksknoop open doe, zet echt uit! Inderdaad lekker dan zo’n joggingbroek hoor 😉
:iefdevol, hoe gaat t nu?
Blondiej, wat fijn die echo, super joh!!
Sunshine84, leuk dat je ook, net als Mamavan2kids en ik en….? (sorry) op 9 sept de afspraak bij de vk hebt. Krijg je dan ook een echo?
Sabbi, de intake ging goed dus….fijn! en maandag de echo?….spannend!
Als ik het zo hoor komt die muts van MvM er bij mij niet in! Met een bijl achter de deur als ze Essss of Esssssiiieeee roept door de brievenbus!! Nee, hoor, wordt er vast over verteld zo bij de vk!
Vwz, gelukkig waren het je darmen, ben bijna jaloers dat je ‘kon’….sorry! Bah! Spannend morgen de echo! Succes!
Inderdaad veel meiden die zich helaas niet zo goed voelden vandaag. Vervelend, hoop dat t allemaal goed blijkt te zijn!
Vinder, sommige klachten komen me wel bekend voor, trekkende pijn (einde dag na wandelen), pijn in de onderrug maar ook pijn als ik mn darmen al aanraak. En natuurlijk de welbekende liespijn, nu aan beide kanten!
Elke keer als ik naar het toilet ga is het toch weer fijn als er geen bloed is.
Vandaag echt zo’n #!^%%$%* dag gehad. Laatste dag voor de vakantie, echt nog teveel werk te doen (kan me al weken niet goed concentreren en focussen op mn werk, ben ook echt vergeetachtig en warrig sinds ik gestopt ben met de pil, heel erg…). Kom ik daar aan, klaar voor een super productieve dag (nu moest ik wel) blijkt het netwerk het niet te doen, kon niets!! Er kwam een collega binnen die mijn sjaggie hoofd zag en zei al, je baalt he: ik moest echt mn best doen niet in tranen uit te barsten! Zo gefrustreerd en kwaad was ik! Heb IK dat!! Ben dus rond half 1 naar huis gegaan om daar wat te gaan doen! Voor zover dat kon! Onderweg gestopt voor een broodje haring (eindelijk) en een portie kibbeling als lunch, dat was wel weer fijn..! Mijn baas bleef maar chatten met vragen, hoe zit het met dit en dat en…. (heb wel een goed relatie met m, dus…heb ik gezegd dat als hij bleef chatten dat er niets af zou komen!! Grrrr……) Eigenlijk nog niet helemaal klaar… na ja, morgen moet ik ook zoveel doen…sorry ben beetje gestresst, sorry voor het gezeur, maar op een of andere manier ben ik altijd gestresst vlak voor de vakantie! (vergeet het zeker wel als ik in het vliegtuig stap hoor!)
Jullie slapen vast, maar anders: lekker soeken (:au, hahaha wat was het ook alweer?)
x
x--jessy--x schreef:Goedemorgen meiden!!
Hoe gaat het met iedereen vandaag? Hopelijk gaat het beter met degenen die gisteren een rot dag hebben. Mijn ochtend is in ieder geval niet goed gestart. Ik ben me toch pissed!! 😈 Kan m'n computer door de kamer gooien, omdat een of andere %&*^& klant alle wijzigingen in het contract door mij gedaan gewoon weer gedelete heeft zonder opgaaf van reden en het blijkbaar niet normaal vind om normaal te onderhandelen en een middenweg tussen beide partijen te zoeken 😈 normaal kan ik hier wel iets beter tegen, maar nu dus niet!!! Kan die klant wel schieten... Pffff...
Jenta wat zei je dat mooi gisteravond, "wat een rijkdom"... Lijkt me trouwens wel handig als de wagen door de deur heen kan, maar met sneeuw... Heb laatst in een tijdschrift van babypark mooie tandemwagens gezien met goede grote wielen, zal eens kijken van welk merk ze zijn.
Koekoek ben ik met je eens hoor!! Als je lang gaat winkelen of wandelen of zo, lijkt me dat je zoontje ook wel lekker moet kunnen zitten.
Eve whaha ja Alnatal is super 😉 Nou, ik zeg, we gaan ervoor!! Tegelijk bevallen in Alnatal, kunnen we tussen de weeen door even gezellig een kopje thee drinken whaha 😉 ik ken je pre vakantie stress trouwens maar al te goed hoor 😉 zet hem op! Nog effies en je ligt lekker in de zon (met factor 50 op!!) 😉
Liefdevol fijn dat de krampen weer weg zijn!!
Ampie leuk een ipod!! Ik moet ook nog steeds achter zo'n ding aan... Is namelijk wel prettig wat muziek in je oren te hebben bij het sporten!
Missblond knap dat jullie het zo lang vol kunnen houden met niet vertellen!! Dat lukt deze flapuit echt niet 😉
Nou fijne dag meiden!! Hopelijk verbeterd mijn humeur zo wat...
x--jessy--x schreef:Nou ik weet niet of het komt door de zware frustratie van net, maar ik werd me net toch voor het eerst misselijk!! En kreeg het warm!! Ben zelfs even naar de wc gelopen, maar gelukkig zakte het weer iets af. Werkster is er nu ook, dus ik heb liever niet voor het eerst een encounter met de toiletpot met haar in huis. Kan ook zijn dat mijn hormonen een tandje bij hebben gezet, want verlies sinds gisteren ook meer wit vloei (voelde gisteren in eens iets lopen, ging ik naar de toilet, zat zelfs mijn hele been onder! Echt smerig!) en mijn borsten doen meer pijn.
tja jezelf opwinden zou heel goed deze reactie kunnen veroorzaken hoor. voel me zelf best prima, alleen weeig op de maag. maar als ik te snel wil of me opwind dan gaat het mis
een kinderwagen, wij hebben besloten een nieuwe te kopen (we hebben beide al kinderen maar wij willen iets van ons zelf!) we gaan al wel eens even sneupen maar kopen dat durf ik echt nog niet
Jenta87 schreef:Jessy, mijn fout dacht dat je laatst schreef dat je al een kinderwagen had. Jeetje, balen dat je ineens zo beroerd werd, maar tis natuurlijk goed mogelijk 😉 Hopelijk houd je de boel binnen vandaag! Ik heb ook last van wit vloei, snel elke keer naar de wc maar het schijnt heel normaal te zijn.
Liefdevol, ik begrijp dat jij en je man allebei al een kind hebben en nu een liefdesbaby op de wereld zetten? Leuk! :D
Hayden schreef:meiden, ik ben opzoek naar multivitamine en visolie tabletten vk zij dat ik dat moest gaan slikken en dan met foliumzuur stoppen. Welke gebruiken jullie? zag een potje bij de etals was 18 euro! vond ik echt duur of is dat normale prijs?
Lau84 schreef:@ jessy; we hebben een paar weken terug (rond de periode dat ik zwanger ben geworden!) een vouwwagen gekocht. Geen nieuwe (uit `87) maar ik vind hem enig. Als het weer het toelaat willen we een weekje naar duitsland....maar goed, we houden de weersvoorspelling maar goed in de gaten.
Sunshine83 schreef:@Eve....T'is wel heel toevallig he. Op dezelde dag uitgerekend, op dezelfde dag eerste afspraak bij de VK...Zie dat jij 10 minuutjes eerder dan mij mag. Ja, ik krijg dan ook een echo. Ben nu wel bijna jaloers dat jij je kleintje eerder ziet dan ik de mijne :mrgreen:
x--jessy--x schreef:Goedemorgen meiden!!
>>>
<<<
Eve whaha ja Alnatal is super 😉 Nou, ik zeg, we gaan ervoor!! Tegelijk bevallen in Alnatal, kunnen we tussen de weeen door even gezellig een kopje thee drinken whaha 😉 ik ken je pre vakantie stress trouwens maar al te goed hoor 😉 zet hem op! Nog effies en je ligt lekker in de zon (met factor 50 op!!) 😉
.
Boots schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik begin tegenwoordig gewoon een half uur later met werken, omdat ik eerst alles bij moet lezen 😃
@vwz, echo vandaag, spannend hoor! Hoop dat bij jou ook alles goed is. Ik heb zelf ook nog steeds last va bloedverlies (ook vanaf vorige week zaterdag) maar de vk zei woensdag dat er niet veel meer zou komen en als er wat kwam dat het oud bloed zou zijn.. Nou dat is dus helaas niet zo.
Maar verwacht gewoon dat alles goed is.. Zolang ik geen buikpijn heb.
@missblond, Ik heb ook nergens meer last van, alleen nog een beetje gevoelige borsten. Misschien dat wij gewoon geluk hebben?
Jullie hebben het wel echt lang kunnen volhouden zeg! knap hoor!
@Eve74, pff wat een stress.. Gelukkig hoef je nog meer eventjes en dan kan je heerlijk gaan ontspannen en genieten!
@Ampie, leuk een ipod! Is toch altijd wel handig he?
Vind het wel grappig om te zien hoe verschillend het is met eten, de een wilt alleen vette dingen en de ander gezond.. Ik ben eigenlijk gewoon hetzelfde gebleven met eten.. Eet ook niet meer dan normaal of gekke aanvallen..
Hayden schreef:hey meidenn!!!
Heb evn geen puf om alles van 1 dag terug te lezen hoor zoveel pagina's!
Wel wil ik sunshine8 nog even laten weten dat ik t heel vervelend voor haar vindt dat t mis is gegaan! sterkte meis.
die duizeligheid bij mij in de ochtend moet echt ophouden wordt er niet goed van!
Zojuist is mvm geweest, toch even een opluchting dat de test positief was!
Liefdevol, ik heb ook meer afscheiding, maar gewoon helderig echt vochtig gevoel!
eve74 schreef:Hey Hayden,
vervelend zeg die duizeligheid, voorzichtig dan maar!!
Grappig, zou ook blij zijn als de test weer posi is!
Hier ook last van 'lopende' afscheiding...elke keer bang dat het bloed is....maar gelukkig elke keer transparant... (sorry....vies..!)
vlinder82 schreef:Goedemorgen meiden!! Jeetje wat is er weer een hoop bijgeschreven, gezellig clubje zo 😊
@eve vervelend die stress nog zo voor de vakantie.. Maar denk eraan, nog even en dan kun je lekker genieten in de zon (weliswaar zonder cocktail 😉 maar heerlijk toch? Dan jullie laatste vakantie samne denk ik...
@liefdevol fijn dat de krampen bij jou weg zijn en dat je eerder een echo mag, geeft je dan wat meer rust he?!
@swase jah, even uitslapen doet soms wonderen he?! Heerlijk even...
@lau84 ja, dat verhaal van je oma ken ik, had ik ook met oma (wel die van mn vriend maar voelt als eigen).. Die maakte zich ook zorgen om me en dan moest ze eens weten, wat zijn die oudjes stras blij :)!! Ja, wij zijn allebei vandaag precies 8 weken, voelt idd wel een beetje als een mijlpaal 😊 Fijn dat de medicijnen ook bij jou beginnen met werken.. Ik neem 's ochtend 1 en vaak 's avonds ook nog 1, dat ligt er net aan hoe ik me voel... Kan straks weer nieuwe halen want ze waren alweer op!
Sorry, voor de meiden die ik vergeten ben.. Hier gaat ie redelijk, nog steeds best veel pijn maar laten we het maar op mn darmen schuiven (hoop so...) Ik krijg straks bezoek van mn zus, die komt hier een nachtje logeren, gaan vanmiddag even gezellig op pad (lees:shoppen :))
vwz schreef:joeppie ben gerust gesteld....we hebben een kloppend hartje gezien!!! En wat denk je heel de week vanaf zaterdag bloedverlies gehad en vandaag helemaal niets!! Ik ben 6weken dacht ze, en ik dacht 7 dusn dat bekijken we over 5 weken weer!