PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Joepie, Liam en ik gaan morgen zwemmen! Dat is lang geleden. Moet ik wel in bikini (dat maakt me niet uit) en ben benieuwd of mijn buikkie hun opvalt..
Koekoek schreef:hoe oud is jouw gastkindje?
ik heb er 3; van 5, 7 (meiden) en 9 (jongen, hij heeft PDD-nos)
en dan heb ik ook nog mijn zoontje van bijna 1; lekker druk 😃
Doe jij het huis of bij de vraagouder? ik bij de vraagouder.
nu ga ik echt
tot vanavond
1981 schreef:
@Hier: kost me veel energie om hier iets te shrijven, ben al twee weken thuis van de misselijkheid en het overgeven. Soms lijkt het beter te gaan, maar een dag erna komt alles er weer uit. Moet maandag nu mijn urine laten onderzoeken om te kijken of ik nog wle genoeg vocht in mijn lijf heb vanwege al het spugen. Lees soms wel met jullie mee meiden, denk aan jullie.
1981 schreef:@Soetje en vws: wat een fijn nieuws zeg, ben blij dat alles goed is met die kleine van jullie. Geniet ervan meiden.
@Hier: kost me veel energie om hier iets te shrijven, ben al twee weken thuis van de misselijkheid en het overgeven. Soms lijkt het beter te gaan, maar een dag erna komt alles er weer uit. Moet maandag nu mijn urine laten onderzoeken om te kijken of ik nog wle genoeg vocht in mijn lijf heb vanwege al het spugen. Lees soms wel met jullie mee meiden, denk aan jullie.
Jenta87 schreef:Mijn buik is weer zooo opgezet, volgens mij word ik huge.. ;)
1981 schreef:@Soetje en vws: wat een fijn nieuws zeg, ben blij dat alles goed is met die kleine van jullie. Geniet ervan meiden.
zon84 schreef:hoi...
kom ook weer even spieken op het forum....,
wat kunnen jullie veel kletsen zech! super..
Sunshine: wat verdrietig dat je zwangerschap niet goed is gelopen. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte de komende tijd.
Jenta: Wanneer ging je bij liam je buik voor het eerst zien???
En de andere: zien jullie al iets van een beginnend buikje....; bij mijn vorige zwangerschap had ik bij 11 weken nog niet eens een buikje. En nu dus ook nog steeds niks....! Lijkt me zoooo gaaf, zn klein bobbeltje! en een reden om weer te shoppen.
Lees dat ook veel meiden flink last hebben van misselijkheid en overgeven. echt zo ontzettend naar. Tot nu toe maar 1 keer moeten overgeven maar voel me meerdere keren per dag naar. Het is niet echt misselijkheid maar gewoon een flink onpasselijk gevoel. Ben bang dat ik ook echt te weinig eet en drink hierdoor..., heb tot nu toe vandaag pas 2 broodjes, 1 kop soep, wat dropjes en een peer op! Slik! Hopelijk pakt onze puck alles wat hij of zij nodig heeft!
A.s maandag echo...., erg spannend!!! Hopelijk alles deze keer wel goed. Het afgelopen jaar bij elkaar 4 echo's gehad en het was elke keer niet positief!
Heb vorig jaar al een keer een echo gehad ivm uitblijven van menstuatie; hoopte toch op een zwangerschap maar was niks. En met mijn vorige zwangerschap 3 echo's gehad (2 keer groeiachterstand waardoor ik al het gevoel had dat het niet goed ging, en de laatste keer een niet meer kloppend hartje!)
Hoop dat maandag dus wel een positieve ervaring is!!!!
Fijn weekend meiden!
Jenta87 schreef:http://s984.photobucket.com/albums/ae327/zwelgje87/?action=view¤t=371wk.jpg&newest=1
Hier was ik 37.1 weken, Liam is met 39 weken geboren.
Ampie schreef:Buik met 7 wkn en 5 dagen:
Uploaded with ImageShack.us
Ampie schreef:Als het normaal kon had ik het gedaan hoor... ik heb heel veel bloed verloren en ik had een hb van 2.8 toen ik naar huis ben gestuurd. Ze hadden mij achteraf gezien bloed moeten geven. Ze zeggen door de enorme litteken op mijn baarmoeder het niet verstandig is om het nog een keer te proberen. En dat in combinatie met een vermoedelijk groot kind. (2e schijnt vaak groter te worden als de 1e vertelde de gyn.) Maar goed dit is info van 4 jaar geleden. Dus ik hoor het wel in het ziekenhuis :D
liefdevol schreef:ach hoe groot of klein de buik ook was, als het kindje maar goed opm lengte en gewicht was. ik had ook een beste buik maar lisanne was maar 44 cm (4 dagen na uitgerekende datum) en 2775 gram dus ja, buik zegt niks
liefdevol schreef:goeiemorgen allemaal.....
ampie, poeh he een tienponder? pffffft sterkte vast hihi. hoop voor je dat het "gewoon: een 8 ponder is haha
koekoek, ik bedoel maar haha. dat zegt dus helemaal niks hihi
ik ga zo eens even lekker douchen, de kinderen dit weekend niet hier dus wij hebben een vrij weekend. we hebben vandaag allemaal muziek in de stad dus gaan daar maar eens kijken denk ik. nog even hulpverlenen bij EHBO van 5 tot 8 en dan weer avond:-D
trouwens ik ben nog maar net gestopt met roken (vanaf zondagavond:oops:) en heb het hier best moeilijk mee ondanks dat het natuurlijk voor het goede doel is.nog meer mensen hier die dit kennen?
Ampie schreef:Oei Jenta de lange dienst komt eraan!!! Geniet nog even lekker van het zwemmen. Vind ik ook heerlijk met die kleine. Ohja zwemles zoeken voor mijn kleine 😃 Bedankt voor het herinneren. 😃 Trouwens jou bevalling klinkt ook niet aantrekkelijk! Volgens mij is bevallen zowiezo iets FROM HELL 😂
Oh lekker Liefdevol een weekendje met zijn 2en... Dat is wel het voordeel van een gecombineerd gezin. Je zal het ook wel even nodig hebben na de drukte wat de kids met zich meebrengen. 😃 Veel plezier!!! Ohja en ik kan je niet helpen over het roken. Ik ben gestopt toen ik zwanger wilde worden van de 1e! Dus alweer 5 a 6 jaar geleden. Er is een topic erover. Goed dat je gestopt bent, want het is zooooo schadelijk! Ook voor je andere kinderen.... Heb in die andere topic ook een stukje geplaatst over mijn zoon die is opgenomen op 2 jarig leeftijd omdat hij geen zuurstof binnen kreeg en wat de kinderlongarts toen vertelde. Lees maar als je er zin in hebt 😂 Hoop iig dat je de kracht hebt om door te zetten!!! (ook na de bevalling!)
Nou rotnacht gehad. Kleine had steeds enge dromen. Vervelend want ik weet niet of het aanstelleritus is of echt..... 2,5 uur wakker gelegen.... Kijken wat vandaag gaar brengen!
MissBlond schreef::cry: Hey meiden.
Als ik heel eerlijk ben, word ik een beetje erg onzeker als ik die buikfoto's zie.
Ik ben vandaag 9 weken, maar GEEN buikje hoor.
Heb gewoon nogmijn maatje 27 spijkerbroek aan.
Verder bijna geen last, pijnlijke borsten lijkt wel soort over te zijn.
Begin steeds meer het idee te krijgen dat er iets niet helemaal goed gaat van binnen...
Maar ja, heb ook weer geen krampen, geen bloeverlies...
Zijn er meer meiden die nog niet echt een buik hebben of nergens last van hebben? Ik begin echt zo aan mezelf te twijfelen.
Help....
x