KoliOud lidBerichten: 1.353Lid sinds: 1 januari 2005
Ja herfst is weer begonnen lijkt wel 😞
Ampie schreef:KAn me voorstellen Jenta!!! Ik heb het ook met je! Misschien zo nog ff een uurtje ?
En volgens mij kan het geen kwaad. Rauwe eieren gaan toch ook weer de pan in? LAat je het gewoon wat langer op het vuur. En Kaneel mag ook! Als je maar geen kilo's weg eet!
Ampie schreef:Tja ik was bij de dierenarts voor de hond en kreeg Hydrocortiderm voor hem mee (hormoonzalf) Zegt ze, maar je mag het niet erop smeren als je zwanger bent! hahahaha
MAn en ik keken elkaar gelijk aan :D
Ampie schreef:Tja ik was bij de dierenarts voor de hond en kreeg Hydrocortiderm voor hem mee (hormoonzalf) Zegt ze, maar je mag het niet erop smeren als je zwanger bent! hahahaha
MAn en ik keken elkaar gelijk aan :D
Swase schreef:Hallo allemaal,
ik ben ook weer terug van nachtje weg. Het was heerlijk!
Ik heb niet alles teruggelezen maar ook vanmorgen stiekem op m'n mobiel nog even mee zitten lezen. Zag dat er wat onzekere dames zijn en hier nog één. Ik voelde me zo goed vanmorgen dat ik er heel bang van werd, geen misselijkheid, al twee dagen niet, borsten een stuk minder gevoelig, ik was helemaal down. Inmiddels gaat het weer beter, vriendlief en moeder hebben me gezegd dat ik vertrouwen moet hebben en positief moet zijn. En ja, het kan tegenvallen dinsdag maar daar kan je niks aan doen dus maar proberen jezelf niet gek te maken. En zo is het eigenlijk ook. Heb net in de spiegel gekeken en zie er niet uit, pukkels en toch wat dikker maar het ziet er niet zwanger uit, komt waarschijnlijk ook doordat ik wat meer eet nu. Zie er toch wel zwanger uit eigenlijk. Nog maar twee nachtjes slapen...
Liefdevol, inderdaad morgen even bellen hoor, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen! Ik duim voor je!
Hoe gaat het verder met jullie? Deze week komen er veel echo's aan dacht ik?
Ik voelde het meer dan ooit toen ik gisteren met ons nichtje van 2,5 maand in m'n armen zat, ik wil ook!!!!!
Koekoek schreef:
ik geloof niet in de chinese kalender 😃 ik geloof meer in de theorie van zaad dat sneller zwemt. en dan voor de eisprong enzv :D
daantje schreef:Ampie - meisje
Mv2k - jongen
liefdevol - meisje
Daantje - jongen
Vraag me toch af he: je berekend dit met gegevens van de vrouw, maar de man bepaald het geslacht. Wonderlijk dit 😊 Ben benieuwd. Over zo'n 12 weken weten we het van ons. Tenminste, we willen bij de 20weken echo graag weten wat het wordt. Wie nog meer?
Dames, zie jullie woensdag weer. Moet de komende dagen weer werken en ben altijd zo moe dat ik geen puf heb om te kijken. Ajuus en werkse en veel beterschap voor de ziek zwak en misselijke onder ons!