Ik ben bereid om iedereen die verward is een pbtje te sturen, heb ik ook naar Liefdevol gestuurd.
Mirre had ook meelezers en Regenboog een dubbel profiel, is allemaal niet zo lastig toch?
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Pixxie schreef:Ik heb meelezers volgens mij, en door zo'n berichtje snapt meteen iedereen hoe en wat. Anyway, ik zat er al een poosje mee om mezelf van wat meer privacy te voorzien nu het forum zo populair is en ik nu pril zwanger ben.
Ampie, heb de hoop dat mensen het niet meteen doorhebben eigenlijk... Nja, weet ik eigenlijk ook niet haha.
Dreampje schreef:In mijn ogen had je daar eerder over na moeten denken, en meteen met een andere naam inloggen....
Pixxie schreef:Is Numeria ook uitgerekend in april dan?
Mirre schreef:Pixxie wat vind je er trouwens van dat Tammie ook weer zwanger is 😃 Geweldig toch? Drie meiden uit het wjd topic tegelijk zwanger én in dezelfde maand uitgerekend 😃 :D
Jamilah schreef:pixxie: Vitamine A is als je er teveel van binnenkrijgt volgens mij schadelijk als je zwanger bent.
Pixxie schreef:Aaaaaah Tammie zwanger????!!!!! 😃 :D :D
Boots schreef:Hallo allemaal,
dank jullie wel voro alle knuffels en alle steun. Dat doet me echt goed.
Gister een hele vreemde dag gehad met allerlei verschillende emoties. Maar ben nu wel wat rustiger.
Over het vruchtje.. Het bloedverlies is zo goed als weg, maar hij zit er nog steeds. Ik zou wel graag willen dat het weg is zodat we verder kunnen.
De onzekerheid ook dat je niet weet wanneer de krampen beginnen of wanneer het je lichaam uitgaat maakt me gek.
Liefdevol, ik las dat jij het een paar x heb meegemaakt, mag ik je een pb sturen met een paar vragen?
En jullie moeten jezelf niet gek maken.. Ik wist sinds vorige week gewoon dat het niet goed zat, onbewust voel je dat gewoon.
En jullie voelen het ook allemaal dat het wel goed zit!
Leuk die 9 maanden beursm heb niet gezien wanneer het was.. Misschien (hoop ik) dat ik dan toch mee kan meeten?
Hoe voelen jullie je nu allemaal? Al wat beter na (de meeste dan) het slechte weekend?
Regenboog schreef:ik zag het ook van Tammie, leuk 😃 (hoop niet dat het hetzelfde is als bij cassie.. maar dat wel niet)
Mirre schreef:Wat was er met Cassie dan??
Regenboog schreef:die had ook positieve testen .. maar de bloedtest geeft aan dat ze niet zwanger is.
(ze geeft nog BV en is aan de pil dacht ik)
Regenboog schreef:dus je hebt er van allebei al 1 Mijntje.. 😃 heb je sowieso kleertjes haha! als de onze een jongen is, dan moet ik alles nieuw kopen!
Ampie schreef:Oh en hyves doet het volgens mij weer, dus jullie kunnen me opnieuw uitnodigen :mrgreen: