SabbieOud lidBerichten: 249Lid sinds: 1 januari 2005
Ja, bij mij is het inmiddels gelukt! 😃
Pixxie schreef:Hahahaha, stomme hyves ook 😉
Mirre, voor een zelfstandige echo kliniek moet ik 4 uur rijden, nu gaan we over een paar weken wel naar die stad toe, dus ik zou eens research kunnen doen, thanks voor de tip!
Mijntje schreef:Wel internet, maar geen echo centrum om de hoek? Wat een rare verdeling?
Sjeng schreef:Hoi hoi ben ook in april 2011 uitgerekend!
Krijg 15 sept eerste eco en intake bij de vk.
Ampie schreef:Wauw dat is wel een verbetering dan!!! Kan je ook meer eten? of val je nog af?
Mijntje schreef:Val je de hele zwangerschap af, of kom je later aan? Ik ben altijd redelijk gemiddeld aangekomen, ik hoop nu weer. Het is toch fijn om na een zwangerschap weer vrij snel de oude te zijn
Ampie schreef:Liefdevol: Niemand heeft op hyves over het zwanger zijn... Zitten allemaal in hetzelfde schuitje 😃 Balen van je drankje/medicijnen! Probeer iets van vezels te krijgen!
Oh leuk je dochter bijna jarig! Gefeliciteerd alvast:D
Zon veel plezier met tv kijken!
Regenboog schreef:jep, overgeven, overgeven en nog eens overgeven ..
vanaf 5 weken tot en met 20 weken. soms wel 40 keer op een dag!
met 16 weken een week opgenomen geweest. mocht niets meer eten; kreeg infuus met vocht.. mijn maag moest weer rustig worden.
met 20 weken ging het wel. nog steeds misselijk en af en toe overgeven, maar niet meer zoveel gelukkig.
met 22 weken kreeg ik een bloeding + lichte weeen; weer opname. nou, toen zag ik het niet meer zitten en kon van de stress tot en met 32 weken bijna niks meer eten. (paar dagen opgenomen geweest.. en daarna mocht ik niks meer..:()
Ik hoop dus dat het nu heeeeeeeeel anders gaat!
Regenboog schreef:liefdevol; heb jij net een berichtje geplaatst op ampie haar hyves?
en euh; we zijn vriendjes via dit forum.. maar wat betekent dat?
thanx voor jullie lieve reacties. Qua overgeven gaat het nu dus veel beter en ik ben niet superbang dat ik weer een bloeding of iets krijg..
en daarom zei ik laatst al; het blijft spannend tot op het einde! (en daarna ook.. :D)