daantjeOud lidBerichten: 1.215Lid sinds: 12 juli 2010
vind jij het ook zo spannend?
riannetje schreef:Heeft iemand jessy hier nog gezien de laatste paar dagen?
liefdevol schreef:daantje, ik heb echt de kriebels. ben vrnl bang dat het te vroeg is en ze nog niet veel kan zien.
Mijntje schreef:Ik ben zojuist onwijs lief verrast. Manlief heeft een ring voor me gekocht (eentje die ik al een jaar lang heel mooi vind) met de woorden dat hij zo blij is dat we weer een kindje krijgen en dat hij heel goed voor me gaat zorgen deze zwangerschap en veel gaat knuffelen, LIEF HE!!!
Vorige zwangerschap ben ik een behoorlijk tijdje depri geweest, echt zo lief dat hij daar extra aandacht aan besteed.
Ik schaam me diep, ik was vanmiddag nog op mijn werk aan het vertellen dat ik nooooit wat krijg...
Hoeveel dagen werken jullie eigenlijk en wat ga je doen als straks de kleine geboren is?
Wij werken allebei 4 dagen, na de geboorte gaat manlief 3 dagen werken, hij krijgt zijn oudersschapverlof door betaald, ik niet. Een echte huisman, ideaal!
Mijntje schreef:Ik heb met mijn eerste ook vrij vroeg een echo gehad, maar een vaginale, misschien kun je daar om vragen, dan kunnen ze het beter zien volgens mij.
manu schreef:
Euh, misschien stomme vraag maar weet iemand wat het verschil is tussen een zwangerschapsbh en een normale beugelloze bh? Ik stond bij het rek bij de prenatale en ik dacht dat op de een of andere manier er een verstelbare cup was, maar dat is niet het geval. Dus als je dan een cup groeit, moet je alsnog een nieuwe kopen? Wel leuke bijkomstigheid trouwens, die groei.....(al is het wat gevoelig)
Morgen heb ik ook de eerste echo (ben dan 8 weken en 3 dagen). Moet zeggen dat hoe dichter het bij komt, hoe spannender het is!
Regenboog schreef:oh dat wel ja hahahaha
daantje schreef:moet je ze eerst in nek leggen voordat je verder kan, haha
Sabbie schreef:Oh en weet niet of de naam op de echo jouw naam is? (of die van de gyn ofzo..)
Maar dat je wel weet dat ie erop staat! (ivm jouw privacy)
[/PHP][PHP]