ampie krijg jij bij ieder bezoek aan de vk een echo?
Ik moet vanimiddag vor de intake, dan krijg je toch geen echo wel?
vwzOud lidBerichten: 1.044Lid sinds: 21 februari 2010
Ampie schreef:
Wat is het hier rustig zeg 😃 Hebben we nog iets van Mijntje gehoord vandaag?
Zo lig lekker in bed nu... Het is koud... brrr
Kleine slaapt weer bij opa en oma... Die willen hem het liefst elke dag 😃 We hebben lekker geklaverjast. Gezellig.
Ampie schreef:Liefdevol, jullie beslissen toch gewoon wanneer je het verteld. 😃 Leuk om er geen geheim meer van te maken:D
Ik had idd ook al eerder gelezen dat die pillen met regelmaat genomen moet worden. Gewoon doen joh! Misselijkheid is ook alles!
Vlinder spannend!!! Succes strax!!! Ik moet morgen om deze tijd pfffff spannend!
Regenboog bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook heel weinig gedaan.... Beetje spijt van achteraf. Ventje had het er erg moeilijk mee. Probeer me nu er gewoon even overheen te zetten en uiteindelijk vind ik het wel lekker 😊 hahaha
Pixxie sorry heb je nog helemaal niet gefeliciteerd. Hebben jullie nog een reis naar NL in het verschiet in je zwangerschap? Gaan jullie dan met de auto of vliegtuig?
Hier: Ik probeer zo min mogelijk aan morgen te denken. Minder last van mijn onderkant. Denk dat het gewoon vermoeidheid is geweest en het slenteren op de zwarte markt.
Vandaag niets gepland. Dus zo die kleine naar school en dan ga ik lekker tutten... ff in bad enzo! Lekker!
Soetje1986 schreef:hey dames bedankt voor jullie reacties... mijn zin in sex is ook even weg..... hoe is het hier verder met de diverse kwaaltjes? bij mij nemen ze langzaam af...
Ik ben enorm onzeker... als ik echo's zie 9 en 10 weken en die dan vergelijk met die van mij bij 7 weken dan kan ik me niet voorstellen dat het zo snel gaat.... en twijfel ik of alles wel goed is met onze spruit.... zooo spannend allemaal... en dan moet ik nog wachten tot 21 september.... pff...... wil niet alleen zeuren maar beetje emo op het moment..... Wil iemand mij ook groen maken in het lijstje... heb het geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar..
Ampie schreef:Hey meis,
Niet onzeker zijn... Ik heb nog een echo gehad met ruim 6 weken... Ze zagen nog niet eens inhoud in mijn vruchtzakje... Ik heb ook in de rats gezeten, want bij 1 van hier die minder ver was was meer gezien... En nu lag het kleine mensje naar mij te zwaaien.... Ze hebben hun eigen tempo in hun ontwikkeling. Echt waar. Komt goed schatje :D
Ampie schreef:Lau denk terug aan dat mooie mensje!!! Gefeliciteerd:D Laat de buren de hik krijgen! Rot mensen heb je!
Missblond super!!! Mooie datum!
Regenboog wat een lieve foto's!
Pixxie vervelend dat je tegen je werk moet opboxen. Je zal het ooit bespreekbaar moeten maken anders wordt het een opeenstapeling. Sterkte!
uuuhhhmm vergeten... shit was nog een goed echo geloof ik :$ sorry sorry, maar wel erg gefeliciteerd! 😃
Liefdevol zag je hyves 😃 leuk!!!! 😂
Ik ben verder alles vergeten. Sorry Swase, Mirre, Dreamje, mijntje en alle andere:oops: Geef jullie gewoon een digitale knuff :mrgreen: (hopelijk maak ik het zo goed:)
Nou zwemles ging gisteren goed. Zwaar overmoedig maakt hij een bommetje :twisted: De rotjong... Had nog zo gezegd geen bommetje :mrgreen: De juf zal wel denken weer zo'n ongeleid projectiel 😃
Vandaag een leuke dag gehad. Als eerste naar mijn chef gegaan. Dus ik zei tegen hem je mag me feliciteren hoor. Dus hij was dolblij dat alles in orde was. Hij vroeg of hij het mocht zeggen tegen de rest 😃 Dus bij het gebak eten heeft hij het bekend gemaakt en kreeg ik een groot applaus. Moest bijna huilen 😂 Zo lief! Iedereen was zo lief en waren zo blij voor ons, in deze rotperiode. Vervolgens deel 1 van Politie te Paard gekeken. Echt wordt een goede oprechte serie! Weer traantje weggepinkt.
Vanavond ons mannetje verteld. We hebben het gefilmd!!! Hij was zoooo blij. Het eerste wat hij zei: "Oh mama die heb ik altijd willen hebben" (broertje of zusje :D)
Gaan het filmpje op youtube zetten en dan op hyves plaatsen. 😃 Ben benieuwd naar de reacties... :mrgreen: