KoekoekOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 27 juli 2010
dus ik ben blij dat ze nu al 16 weken is!!!
Sabbie schreef:Ik ga me hier ook heeel voorzichtig aanmelden....
Ik test nu 4 dagen positief!
Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger. 😊 :)
Eef82 schreef:Ha Sabbie,
Volgens mij zat jij voor je miskraam heel even op het uitgerekend in oktober 2010 forum, toch?
En nu weer zwanger!! Gefeliciteerd en hopelijk blijft alles goedgaan deze keer!!
Ampie schreef:
@Sabbie, hahahah nog steeds testen? hahahah Nee ik doe dat niet, maar kan me voorstellen dat je onzeker bent. Wel zonde van je geld, want ik las een paar pagina's terug dat de hormomen in je lichaam blijven ook als er geen leven is toch??? Wat leuk dat je moeder zo blij was. En je vader zo beschermend. Ik vind het heerlijk om het tegen mensen te zeggen! Succes met je schoonmoeder!
Sabbie schreef:Zijn er nog meer meiden die nog steeds af en toe een test doen om even te checken?! Ik heb er vandaag weer een gedaan... Haha! Zwangerder kan niet!
1981 schreef:Meiden, ik wil hier ookk graag meekletsen, gisteren terug gekomen van vakantie en tijdens deze vakantie positief getest. Tis de 1e ronde met Clomid, dus dat heeft goed aangeslagen! Wel spannend allemaal, heb steken in mijn buik zo nu en dan, dus we blijven hopen dat het deze keer wel goed gaat....
Ik zal snel bijlezen om jullie te leren kennen!