Hoi meiden!
Ik wens jullie allemaal een super goed, gezond, liefdevol en gelukkig nieuw jaar! In dit jaar zullen we allemaal iets bijzonders presteren meiden en daar mogen we trots op zijn:-D
@ Mutsie: ik hoop toch echt dat het goed komt, ik hoop ook dat je het ons allemaal laat weten want het is echt heftig!
@Lion: hoe gaat het met je vader???
@ Jesiah: wat een mooie buik joh! Ik heb gister een foto op mijn hyves bijgezet, zal er hier een linkje van plaatsen:-D
http://janneke104.hyves.nl/fotos/1198697465/0/LIWo/Kan iedereen hem zien??
Heb een leuke week voor de boeg na alle drukte;) Maandagavond hebben we onze 3of4d echo. Direct het complete pakket met dvd en cdrom en alles erop en eraan, ben toch zo benieuwd!!:mrgreen:
Dinsdag komt er iemand van de kraamzorg langs voor een intake, hebben jullie dat ook gehad? Bij mijn andere 2 kwam er niemand alleen iemand van felicitas toen.
Vandaag gaan hubby en ik samen de rolgordijnen in de babykamer ophangen...ben super benieuwd hoe het gaat lijken. Zal daarna wel ff een foto maken en die plaatsen, misschien ook een leuk idee voor ons allemaal?
Ben wel erg nieuwsgierig hoe jullie babykamertjes eruit zien?
Nou meiden, ik ga ff wat nuttigs doen (lees: koffiedrinken en me aankleden) en ik hou jullie op de hoogte :-D:-D
groetjes Janneke