Gelukkig maar! hihihih
ran83 schreef:Syl tuurlijk niet ben je mal, goed dat je het even zegt, want het was idd eerst de bedoeling om "rustig" aan te doen met zwanger worden maar dat lukt al niet meer. hihi, zal direct m'n onderschrift even aanpassen.
Hier ben ik me nu dus helemaal gek aan het maken. Ben bang dat ik alweer ongesteld moet worden maar van de andere kant, ik had ook deze krampen toen ik net zwanger was van tygo. Je kunt je dus voorstellen hoe mijn brein werkt.
ergens denk ik ach ik test gewoon dan weet ik wat maar nee hoor dat weet ik dus helemaal niet als de test negatief is want dan kan ik ook te vroeg zijn geweest. nog steeds een positief gevoel maar ik maak me nu toch gekker dan ik aanvankelijk van plan was....
heb ook al gelezen dat een cyclus van 21 dagen erg kort is, en ik heb me ook al bedacht dat dat misschien een innestelingsbloeding kan zijn geweest want het was minder dna normaal enz. je kent het vast wel. en als dat zo was dan zou ik nu inderdaad gewoon mijn menstruatie gehad moeten hebben bij een cyclus van 32-33 dagen zoals de vorige keer en ik heb ook last van gevoelige borsten...zucht. mijn gedacht in het kort.