mariniOud lidBerichten: 2.133Lid sinds: 1 januari 2005
Sterkte Prinses!
Angel21 schreef:Hee marini, hoe gaat het verder met jou?!
Soetje1986 schreef:Goedemorgen dames,
Ben er ook weer even... nog steeds geen internet..... Zo balen:(...
HOe is het hier... gister mvm op visite gehad... TEst was direct positief toch fijn om te zien.... Leuk mens.. en nu vullen maar..
Hoe is het hier met iedereen? Heb niet alles teruggelezen alleen de laatste 4 pagina's...
@Prinses fijn dat je je paard toch kan houden!!!
patricia76 schreef:NOD-----------------------------leeftijd---------kindje------------ronde
6 juni Marini ---------------21---------1e kindje---------------
16 augustus mama1985----------25---------1e kindje-----3e ronde
27juli Sam------------------21---------1e kindje-----3de ronde
29juli soleil------------------31--------1e kindje------3de ronde
6 augustus Waterman------24--------1e kindje------4e ronde
11 augustus Nikki----------32---------1e kindje-------3e ronde
20 augustus zotkiekske----37--------2e kindje-------4e ronde
25 augustus inge79--------30--------1e kindje--------4e cyclus
26 augustus Angel21-------21--------1e kindje------4e ronde
30 augustus Ikke82 -------28--------1e kindje------3e ronde
31 augustus Delien---------30--------2e kindje------5e ronde
1 September Sparkje-------22--------1e kindje-------3e ronde
1 September Puk -----------26--------1e kindje------4e ronde
1 September Simoon--------24-------1e kindje------1e "ronde"
[COLOR=#ff0000][COLOR=black][COLOR=#ff0000]3 September patricia76----33---------2ekindje-------3e ronde
[/COLOR][/COLOR]
[SIZE=3]naam--------leeftijd-------ronde--------kindje-------uitgerekend
Mofie-----------32--------2e ronde-----1e kindje------7 maart
Dree------------21--------1e ronde-----1e kindje----- 1 maart
Vlinder82-------28--------3e ronde-----1e kindje------8 april
Soetje1986-----23--------2e ronde-----1e kindje---[/COLOR][/SIZE]--15 april
Aangepast ben onder tussen al weer ongesteld geweest ging een heel stuk sneller dan de vorige keer
1e Cyclus 62 dagen
2e Cyclus 25 dagen
Dus nu weer aan het klussen
Prinses88 schreef:Dankje Zotkiekske, maar nu zit ik nog vooral met mezelf in de knoop.. Be het zo zat dat ik niks kan terwijl ik helemaal niet zo ben.. :?
Prinses88 schreef:Soetje, mijn eigen uitslag is nog niet binnen.. De Internist was op vakantie en is pas morgen weer terug! Dus dan moet het nog verwerkt worden, maar ik heb een second opinion in het UMCG dus dat is allang mooi.. 😉
Hoe is 't met jou?
Prinses88 schreef:Kreeg net telefoon van mn moeder, mn opa heeft geen kanker!! Ze hadden dit nooit tegen ons mogen zeggen en hebben daar hun excuses voor aangeboden.. Hij blijkt een infectie te hebben aan de hartkleppen en dat moet nu aangepakt worden, dus al met al een hele opluchting..
Prinses88 schreef:Hahaha, de hobbels en bobbels maken we zeker mee.. Maar als die maar snapt waarom ik dan zo doe, en nu doet ie er ook iets mee! Wordt steeds ge-sms't waar ze zijn en wat de bedoeling is vandaag en dat ie me mist.. :oops: Dus wat dat betreft heeft het wel effect gehad..
Zotkiekske, dan lijk ik zeker wel op je.. Nu ben ik degene die eerder de broek aan heeft, zeg echt wel waar het op staat en kom voor mezelf op.. Heb ik in de jaren wel geleerd!
Prinses88 schreef:Wat balen dat je denkt dat je ongi er aan zit te komen, ik hoop toch op ander nieuws! Dus even afwachten en misschien valt het mee, ik blij duimen..