Simoon schreef:GOEEEEEEEEEEDEMORGEN:D
@prinses, balen meid dat je weer zoveel pijn hebt. Wel fijn natuurlijk dat jullie lekker een heerlijk dagje samen gehad hebben :D.
Natuurlijk hoop je toch dat er een streepje staat als je een test doet, is wel begrijpelijk hoor meid!
Maaruhm ik moet eerst mijn eigen achterstand werken, en dan wil ik best jou werk doen weet alleen niet of dat heel verstandig is hoor wahahahahahaha, ben noooit verder gekomen dan het eerste jaar van die opleiding wahahaha.
@soetje, ik heb echt geen flauw idee of het kwaad kan, ik zou gewoon nieuwe testen halen hoor, en dan testen als jij het prettig vind.
@HIER:
zit weer op het werk, de week is weer begonnen, maar wel relaxed want krijg een rekenmachine van het werk dus simoon is weer gelukkig.
verder een klote nacht gehad miste me mannetje echt super erg, was voor het eerst dat ik hem zo erg miste, dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg.
Liefs.
Ik zit helaas ook weer op het werk... Balen is dat he als je je mannetje moet missen... wonen jullie niet samen? Of is hij weg voor zijn werk? Mijn mannetje is vorig jaar 5 maanden naar Afghanistan geweest... toen miste ik hem ook verschrikkelijk....