MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
@Pixxie, kan je 'm niet beter bij iemand in nl laten bezorgen en door laten sturen naar jou?
Lunanoa schreef:Mijn hangbuik is er nogsteeds oops. Owen is al een halfjaar geweest hahahahahahahahhahahahahahahaha
lilian schreef:snippie.. de kraamhulp en vk hebben mij de hele kraamweek gecontroleerd op het zakken van de baarmoeder..
bij jou niet???????
Lunanoa schreef:Nog steeds niet 😮 ?
Hier binnen 5 dagen weer terug op formaat. Of komt dat omdat die van jouw gekanteld is?
In sommige kleding lijk ik nog altijd zo'n 17 weken zwanger. In januari maar lijnen hihi
Lunanoa schreef:Nog steeds niet 😮 ?
Hier binnen 5 dagen weer terug op formaat. Of komt dat omdat die van jouw gekanteld is?
In sommige kleding lijk ik nog altijd zo'n 17 weken zwanger. In januari maar lijnen hihi
lilian schreef:oh dat is idd niet prettig..
als je er niet zeker om bent.. gewoon vragen bij ha of gyn..
Lunanoa schreef:Ben je lichter dan voor je zwangerschap?
Ik wel, maar heb van dat lubbervel bij mijn buik 😛 En de heupen zijn een stuk breder geworden:(
Lunanoa schreef:Wow das een stuk lichter zeg!
Blijft er wel wat van je over dan? 😮
Had het niet goed gelezen hihi :$
Peach schreef:
Hier een foto van mijn buik 1 week na de bevalling. Ik zit nog maar 2 kilo boven mijn eigen gewicht, dat vind ik meevallen.
De onderste foto is van mijn kleine lieve Damian.
Monalisa schreef:
mijn buik na de bevalling! ( vooraanzicht)
( zijaanzicht!)
Pinkymeid schreef:hallo meiden ik ben dus zwanger en men hcg staat op 2056 ben tussen de 4 en 5 weken zwanger :)