@Snow: Zow meid, dat is best een bescheiden buikje voor 30 weken! Maar erg mooi hoor 😊 @adniL: Wat een duidelijke punt zeg! @Pixxie: Jeetje wat een verschil in buik in vergelijking met Liam zeg! Zou het echt aan het verschil jongen/meisje liggen? @epat: Mooie buik hoor. Ik merk ook dat mijn buik van boven iets boller gaat staan, eerst zat het alleen nog maar onder mn navel! @Rebecca: Er komt wat hoor! Straks schiet het opeens eruit, let maar op 😉
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Patricia, ik zag zelf eerst echt geen verschil tussen nu en bij Liam, maar nu wel. Bij Liam echt een jongensbuik en nu echt een meidenbuik! 😃 Mooi beginnend bolletje heb je!
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
nee hoor, zo erge buik heb ik vanmezelf ook niet 😛 tis gewoon al te zien maar mensen die mij kennen kunnen ook denken dat ik wat dikker ben geworden rond mn buik (gezicht benen, armen e.d. dunner :))
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
[ATTACH=CONFIG]766[/ATTACH]De een zegt mijn buik is klein de ander zegt groot dus vraag ik jullie wat jullie denken? Hoe ver denken jullie dat ik hier ben?
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Ben hier inderdaad 25 weken. Snap ook niet dat ik zo'n lage buik heb maar schijnt vaker voor te komen. Aan de andere kant ook niet zo gek, de barmoeder komt rond deze tijd tot ongeveer je navel. Vinden jullie het groot of klein voor 25weken
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
chelly: als je het zo vergelijkt met andere buiken van die periode zit je op een goede middelmaat denk ik, niet uitzonderlijk klein maar ook niet uitzonderlijk groot, misschien sta je binnen een paar weken op ontploffen 😉 mooi iig, succes ermee !
cindy85Oud lidBerichten: 5.410Lid sinds: 6 december 2009
Hihi, wordt vast een charmante foto dan adniL, ik heb telkens de neiging om je naam andersom te typen stom he 😉 Tammie en ik hebben vd week dezelfde positiejurk gekocht 😃 :D 😃 Dus die moet ze wel even showen vind ik! Hoe met adniL?! Nog geen weeën???? Ukkie zit nog warm en droog?
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Ja zit inderdaad ook erg laag maar is okk wel lekker voor je ribben daar heb je gelijk in. En daarbij moet ik ook nog ff dus grote kans dat het nu wat meer omhoog groeit i.p.v naar voren
Ik heb totaal geen last nog van m'n ribben of van maagzuur terwijl ukkepuk nu wel met de voetjes om ligt! Ik vind het heerlijk. Zat tot vorige week elke 5 min op de wc om te plassen. Maar heb geen idee of ik een lage of normale buik heb?!
hier nog warm in de buik.. ik vind begin feb wel mooi om te bevallen hopelijk is de kleine het daar mee eens haha.. jan vind ik nog te vroeg 😃 maandag weer foto maken..
Rian vind jou mooi zwanger (geweest)
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Ook al draag je laag.. Liam zat de laatste weken steeds met een voetje tegen mn ribben aan, vreselijk irritant na een poosje. Gaf een heel branderig gevoel en kon niet lekker zitten, alleen maar half liggen/hangen. Maar ach dat hebben we er allemaal voor over.
Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
last van maagzuur had ik ook hoor... maar dat heb ik normaal gesproken ook al snel helaas... ik had trouwens op t einde die voeten in me zij zitten... kon ze soms zo opmeten.. ook knap gevoelig.. en ellebogen in je liezen... ai..
mevrouwke was klein maar heeeel sterk... en dat is ze nog steeds!! ze is 4 maanden en kan al heel mooi rechtop zitten in de kinderstoel, zonder wegzakken naar onder of naar de zijkant....
maare thanx voor de complimenten!!! zou zo wel weer zwanger willen zijn :oops:
Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
Mooie buikies allemaal weer dames! Tammie heel verschil met je buik bij David, nu veel groter en hoger he. Schattemie schattig buikie hoor, echt een puntje 😊 Ik zal straks weer eens een poging doen tot buikfoto 😉
AnnOud lidBerichten: 473Lid sinds: 21 september 2010
De middelste was met 15 weken is de buitenste 2 zijn nu met 17 weken en 5 dagen. Ik zie bijna geen verschil in die foto's van 15 weken en nu jullie wel?
mooie buiken meiden, leuk dat verschil te zien, ik vind altijd moeilijk verschillende ondekken hoor 😃
had net ineens last van spierspijn trekkerig krampachtig onderbuik over hele lengte, kan niet uitleggen, maar ook zelfde hoogte in me rug, boven stuitje links. is nu wel weer rustig, voel alleen nog als ik beweeg, ik kon ook niet liggen dat was niet lekker en douchen werd erger....nu met zitten gaat beter....altijd beetje eng, hopelijk ales goed met me kleine. zal wel overbelasting zijn, nu al met 13 weken?
schattemie volgens mij hebben we ook nog eens dezelfde buik naast dat we tegelijke zijn uitgerekend en zo! ik heb ook vrij weinig, zie paar pagina's eerder!
wow wat een mooie buiken al met 15 weken....gaat dat zo snel dan? ik ben nu 13 weken en lijkt bijna niets wat ik heb...ja opgelazen lucht buik :D....zou dat tussen week 13-15 zoveel verschil worden dan.
ik doel dus oa op jouw epat...wow wat een mooie buik heb jij al :D:D:D ( en de rest dus ook he )