hij begint nu inderdaad een beetje in de weg te zitten.. ben blij als hij weer gaat zakken en ik weer wat lucht krijg.. 😃 maar hij is nog aardig bescheiden toch? als ik sommige andere buiken hier voorbij zie komen dan valt het nog wel mee.. 😃
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Adnil, ik vind hem ook bescheiden hoor! ik ben net zo ver als jij nu bent en die van mij is toch echt een stuk groter! Ook ik zal blij zijn als de kleine gaat indalen, ik ben ook zo kortademig de laatste week, mijn maag en longen zitten echt in de knel nu :shock:
@Adnil, wauw meid wat een mooi bescheiden buikje, en ook helemaal naar voren! ik zeg niks over het geslacht, ik zat meestal goed maar sinds ik zwanger ben heb ik alles al fout gereaden haha
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
haha.. de kans is 50% en het heeft ook een hele tijd geduurt hoor voor er echt duidelijk wat zichtbaar was.. liep net langs de winkel ruit maar voel me nu toch wel echt eendje... 😖 hahaha.. respect voor alle vrouwen die echt een onwijse buik hebben.. nu alleen nog maar hopen dat mijn straie niet verder doorscheurt (:S) en dat het straks ook beetje snel weer in proportie is..
ik vind het wel altijd heel grappig om te zien.. mensen die helemaal trots zijn dat er eindelijk wat te zien valt en dan de mensen die aan het einde lopen, trots zijn op hun buik maar er ook eigenlijk stiekem wel klaar mee zijn 😃
hihi Mutsie, dat heb ik ook... Ik vind het soms ook zo vervelend dat iedereen op straat helemaal gebiologeerd naar je buik zit te kijken, er zijn van die dagen dat ik gewoon onzichtbaar wil zijn, dan heb ik geen zin in al die mensen die zo naar je kijken....wat een zeur ben ik he? hahaha! ik geniet natuurlijk van mijn buik, maar soms....soms zou ik hem even willen verbergen :mrgreen:
foto's maria... ben nu wel nieuwsgierig naar jou buikje.. aangezien we idd net zo ver zijn.. vind het altijd wel leuk om de verschillen te zien bij iedereen.. en verstoppen gaat (helaas) niet.. maar mensen kunnen inderdaad dom lachen/kijken terwijl andere wel weer heel leuk kunnen reageren.. ach het zou er wel bij horen. Ben wel blij dat die verhalen van wildvreemde mensen die aan je buik gaan zitten mij tot nu toe bespaard zijn gebleven. als toch iemand dat in zijn hoofd haal..
Haha, ik moet er ook niks van hebben dat vreemden aan mijn buik zitten! Heb 1 buikband met swarovski handjes er op.. Pas zei een kennis aaah wat lief, heb echt de neiging om mijn handen tegen die handjes aan te doen. Dat kan ik dan wel weer hebben! Volgens mij keek ik zelf ook naar dikke buiken toen ik nog niet zwanger was :oops:
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
als je dan bedenkt dat hij pas begint bij 18 wkn 😉 is het daarna toch nog hard gegaan..
en van kennissen vind ik het toch anders en dan zijn die grapjes wel leuk. hier voelt mijn schoonmoeder of de vriendin van mijn zwagertje ook weleens.. maar de rest alleen met toestemming hoor!
selly.. je vind je eigen buik heel mooi maar zal soms toch blij zijn als hij op een ander zat haha..
ja psies adnil, kan ik me voorstellen hoor. op een gegeven moment zit het gewoon met alles in de weg. ik zal binnenkort ook eens een foto maken. weet alleen niet of ik weet hoe ik t hier moet posten. heb vandaag heerlijk mn mamalicious spijkerbroek aan 😃 zit geweldig 😃 als gegoten :D:D:D
ik heb ook een mamalic broek zit zkr lekker.. en blijft ook mooi. Heb ook een goedkopere zwschbroek die ik altijd aan had op het werk. en nog wat gekregen dingen maar daar kan geen riem op en die zakken dus af 😖 ben er al wel achter dat 2 broeken die echt fijn zitten genoeg is. maar ik heb dan ook vrij lang mijn eigen kleren gewoon aan gekunt. en je kan je foto's dus plaatsten op mijnalbum.nl en dan de link gewoon hier neerzetten, dan krijg je ook zo'n overzicht net als ik. of je doet iedere keer een ander album aanmaken zodat ze niet al je foto's kunnen zien. en het kan ook met photobucket ofzoiets.. maar daar ben ik niet zo handig mee. ik vond het voordeel van mijnalbum vooral dat je de link ook naar fam kan sturen als je dat wilt.. kunnen hun het ook in de gaten houden..
epatOud lidBerichten: 3.669Lid sinds: 27 maart 2009
@selly1985 Ik heb ook een mama licious broek, zit zo heerlijk. Je kunt voor een foto plaatsen ook onder de reply optie kiezen voor de knop Meer opties. Dan komen er allerlei knopjes bij en kun je een afbeelding van je pc uploaden.
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb al vanaf een week of 14 positiekleding aan. Toen had ik nog niet veel maar merk dat ik nu echt uitgekeken ben op de kleren.. Ga nu nog even wat nieuws er bij kopen. Een rokje of vest of zo. Hoef niet zo lang meer! 😃
Zal morgen ook weer een foto maken. Heb het idee dat ik maar heel weinig groei momenteel!
het zit echt lekker en het was ook nog eens afgeprijsd dus das nog leuker 😉 thnx voor de info van de foto's oploaden. @tweety: alles goed; sterk hartje zien kloppen alleen dus een weekje terug gezet, maar das verder niet erg 😊
Had je bij de prenatal mamaL. gekocht Selly? Ik wil vandaag ook even naar de prenatal en douglas. Is het nu afgeprijsd? Ik ga de blije doos ook even halen.. Helaas hou ik meer dan een paar winkeltjes niet meer vol 😞
Joehoe, een grijs jurkje en een voedingsshirt.. Voor heel weinig. Verder was er geen broek, rok oid meer te bekennen bij het uitverkooprek 😞 Wel nog genoeg jurkjes maar die had ik al zo veel! Zag die gave mamalicious jurk ook nog die ik al heb in het blauw. Daar hing ie nog in het zwart. Iemand zei pas hier dat ze 'm wou hebben, alle maten hingen er nog
ja idd, maar je hebt echt een supermooie buik gekregen, dus daar ga ik ook voor!! en tweet leuke buikband! ik moet er ook nog maar eens ff een kopen...
dank je, je ziet nog wel niet echt een zwanger buik, maar als goed is ga je na 12 weken pas goed groeien dus ik wacht met water in me tandjes en tot die tijd draag ik hem om te pronken binnen de familie/vrienden kring 😃
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
rebecca: je buik is er ! tweety: mooie foto en mooie band ! ik ga volgende week nog eens een foto maken, maar m'n buik begint nu ookwel goed te groeien (zo zegt m'n omgeving me toch)
Schattemie: dank je meid. Ben benieuwd dan idd als je buik weer zo gegroeid is...
is het zo dat het vanaf week 13 ( dus 12 weken zwanger) echt naar voren gaat groeien? dus de baarmoeder echt naar buiten komt? is dat jullie ervaring ook?
Voor dat je echt een zwanger buikje krijgt zijn de meesten wel iets van 20 weken dacht ik tweety. Voor die tijd vond ik 't nog te verwaarlozen als ik de foto's terug kijk van mezelf. Terwijl ik dacht dat ik een giga buik had. Haha. Nu heb ik pas een dikke buik!
ja idd dat vind ik ook, andere zeggen soms ooh je heb mooi buik, maar ja das eigenlijk niets 😊 kan niet wachten tot ik een bolle dikke buik heb. Hoewel ik wel nu last van me rug begin te krijgen, miss omdat de spieren week worden ofzo, dus ff in de gaten houden voor me buik ECHT dik word. draag wel me buikbad, want nu kan ik me eigen broeken weer aan 😊 heerlijke uitvinding zeg..gewoon knoop open, riem omheen op ruim, en dan buikband erover heen....voel me sinds lange tijd weer vrouw met me eigen broeken 😃 IPV slobber positie 😉
epatOud lidBerichten: 3.669Lid sinds: 27 maart 2009
@tweety1982 Volgens het boekje wat ik heb kun je vanaf week 13/14 wat gaan zien, kan je buikje wat boller worden. Natuurlijk verschilt dat per persoon.
Mijn foto van vandaag (links was van vorige week 13 wk en 1 dag, rechts is van vandaag 14 wk en 1 dag). Volgens mij is boven het bultje iets voller geworden waardoor het bultje iets minder zichtbaar is, wat links nog wel heel zichtbaar was.
[ATTACH=CONFIG]700[/ATTACH]
het is echt leuk ja om met je mooie dikke buik te pronken vooral als je zo rond de 25weken bent vond ik. Nou gaat ie alleen maar in de weg zitten en ga ik aftellen tot de beeb er uit mag. Krijg m'n sokken 's avonds niet meer uit en laarzen aan doen is ook een crime 😃 en ben nu gewoon benieuwd naar ons kleintje!
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Mooie buik Pixxie! Gaat al flink in de weg zitten denk ik? Het went toch ook wel weer een soort van 😉 Je leert er wel mee omgaan en straks ga ik 'm vreselijk missen denk ik!
maria11Oud lidBerichten: 1.096Lid sinds: 2 augustus 2009
nou zoiets zou ik dus wel kunnen kiezen haha, alleen martijn eerder merijn of zo... pfff wat is t lastig! als t nou gewoon een meisje was, die naam hadden we allang!!
Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
gelukkig wel.. begint nu al te vervelen thuis dus die kleine mag wel komen dan heb ik wat te doen.. maar mag ook nog wel even blijven zitten, ben er nog niet klaar voor haha.. heb nog geen last van nesteldrang maar heb van de andere "zwangerschapskwaalen" ook weinig tot geen last gehad dus dat zeg ook niets.. we laten ons gewoon verrassen..
jij zit ook al op de 24 wkn ofzo???
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
hallo meiden heb gisteren een echo gehad en alles zag er heel erg mooi uit zijn zo blij, de nekplooing was 1,1mm en de 7de februari moet ik bloed laten prikken voor de triple test, op het papier stond over het neusbeentje en ze had aangeduid niet bepalend zal ik me nu zorgen moeten maken of zou ze het niet gezien hebben
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
met het neusbotje zijn ze nog aan het kijken of dat echt iets zegt of niet, en ze moet hem natuurlijk wel goed in beeld kunnen krijgen. Volgens mij is het neusbotje pas relevant vanaf 12-14 wkn.. dus het kan gewoon aan de te vroege kant zijn geweest dat je de echo hebt gehad. Dus ik zou me zkr nog geen zorgen maken hoor. eerst maar even wachten op het bloedonderzoek.
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@adnil ooh meid ben nu echt gerustgesteld ja de gyn is ook heel eerlijk dus ze zal heus me ook wel verteld hebben als er wat was ze lachte zelfs en zei alles ziet er super uit ook het hartje klopte regelmatig zal me geen zorgen meer maken