jeetje wat gaat het toch snel met al die buikjes hier! Maar ja, ben zelf inmiddels ook al weer 34 weken. tijd voor een nieuwe foto dus....
EefieOud lidBerichten: 99Lid sinds: 24 september 2008
Koekoek schreef:snippie; hoe bedoel je, dat is toch juist mooi; dan ben je niks aangekomen..? - sorry als ik het niet snap..-
snippie schreef:Nou was 2 kilo aan gekomen ben in een week tijd dus 2 kilo afgevallen.
dus vind dat niet zo prettig!
maar heb vk al gebeld is niet erg
Mutsie schreef:Je hebt lang doorgewerkt trouwens.. Je mag toch ook met 34 weken je verlof in laten gaan?
Dat ga ik tenminste wel doen aangezien ik een keizersnede krijg anders heb ik zo kort verlof voor ukje komt.
Mutsie schreef:Je hebt lang doorgewerkt trouwens.. Je mag toch ook met 34 weken je verlof in laten gaan?
Dat ga ik tenminste wel doen aangezien ik een keizersnede krijg anders heb ik zo kort verlof voor ukje komt.
jollyjo schreef:Ik had ook 4 weken van te voren, ook een kantoorbaan. dan heb je alleen maar meer na die tijd. Helaas is mijn verlof nu een weekje eerder ingegaan omdat ik weeen had, maar goed dat ene weekje maakt ook niet zoveel uit. De kleine is belangrijker.
Koekoek schreef:oh oke! ik was 12 kilo afgevallen.. was ook niet erg. nouja; voor het kindje niet! die eten wel zeiden ze 😃
hoe is het nu? alweer aangekomen?
H83 schreef:Ik heb weinig keus, doordat ik 100% in de ziektewet zit moet ik wel met 34 wk met verlof. Gelukkig hou ik bijna alle vakantiedagen van 2010 over en neem ik hier een gedeelte van na mijn verlof op. Betekend dat ik 8 sept. met verlof ga en rond 1 feb. weer aan het werk ga.... heerlijk vooruitzicht! ;-)
snippie schreef:ohh ik ga vanaf volgende week 100% in ziekte wet!weet jij of je dan echt verplicht bent thuis te zijn?
niet dat ik wilde plannen had! maar wil er een ommetje enzo kunnen maken!
wel raar mijn officieele verlof zou dus 30sep in gaan en dan hoef ik pas 20jan aan het werk!en heb dus geen verlof dagen er achter geplakt
jollyjo schreef:@Snippie, je hoeft niet perse thuis te blijven, je moet bereikbaar zijn, dus als je een mobiel hebt,d ie gewoon meenemen.
@H83, vervelend dat je al in de ziektewet zit.
H83 schreef:Ik hoef dat niet. Kan toch ook niet, moet ook gewoon m'n ding doen, naar de fysio etc. 😉
Liantje schreef:Ik voel me nog steeds erg goed, en mijn werk is lichamelijk helemaal niet zwaar (kantoorbaan), dus 4 weken van te voren is voor mij prima. Dan heb k straks, na de bevalling, meer tijd met de kleine!!! Maar jij weet dus al wanneer je gaat bevallen?? Dat is mooi op tijd zeg (je bent toch maar ruim 7 weken zwanger?), hoe kan dat?
Koekoek schreef:'lang leve de borstvoeding'.... ik heb geen BV gegeven en zat 4 dagen na de geboorte al onder mijn startgewicht. volgens mij is het een fabeltje
Nina28 schreef:
Over het algemeen zit je sneller op je startgewicht als je borstvoeding geeft, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd!!