Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
ja koud was het zeker haha maar duurde maar 10 minuutjes....
Rian-kippie schreef:thanx voor de complimenten dames!! een goede vriendin van me heeft ze gemaakt.. zij is hobbyfotografe... voor haar is het een oefeningetje, voor mij een super herinnering!! ben er dolblij mee... ze heeft met 32 weken ook al een reportage gemaakt met muisjes en waterdruppels!! ook zo leuk!!
nu alweer 38 weken.... gaat zo snel, 6 kilo aangekomen nu trouwens... was er eerst 10 kwijt de eerste 20 weken..
Rian-kippie schreef:@ snippie... ja ik kotste zeg maar 24 uur per dag.... heb al die tijd geleefd op enkele sultana's en gele vla.... drinken ging gelukkig wel goed, anders was ik waarschijnlijk opgenomen geweest wegens uitdroging...
VickyS schreef:Snippie, ben je nog steeds misselijk?? das ook niet echt leuk...
ik ben nu 22 weken en al 9 kilo aangekomen :oops: ben ook niet misselijk geweest alleen maar meer trek in zoete dingen dus dat zal er wel iets mee te maken hebben...
Rian-kippie schreef:lekker snippie dat je niet zoveel hoeft te spugen... ik ben ook nog steeds wel misselijk hoor... met vlagen....
snippie schreef:jah ben nog steeds 24uur misselijk.
en 9 kilo valt wel mee toch?
ik heb ook geen rare eet buien of zo.nergens extra trek in.dat scheelt ook.want kan wel gewoon eten hoor.
knuf.
Mirre schreef:Ja Snippie, brrr!!! Ben misselijk van de spanning 😞 zie er echt tegenop!! Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk weten of het goed is of niet, aan de andere kant denk ik, had maar de 1ste echo rond de 12 weken gepland, dan is de kans op een slechte echo sowieso al minder (het blijft niet voor niets al 12 weken zitten), en daarnaast kan het na 8 weken ook nog mis gaan. Dus dan heb ik morgen een goede echo, en gaat met een week daarna of zo als nog mis. Nou ja, ding staat nu eenmaal gepland, even door de zure appel heen bijten...
Mutsie schreef:Mooie buik Goosje!
Meike, nog steeds geen kleintje? 12 september is nu toch echt voorbij 😉 Trek je het nog?
Vickypreg schreef:@Snippie ik zie nu echt geen verschil meer tussen 's ochtends en 's avonds het kind is nu zo groot dat dat volgens mij niks meer uitmaakt. Bij jou wel?
jollyjo schreef:dank je wel Pinkymeid!
VickyS schreef:Nina prachtige buik!!!
Ampie, 11 weken pas? :shock: wow je ziet het al goed 😃 leuke kat ook op de achtergrond, heb ook zo 1 ;-)
Friend schreef:En nog een paar prachtige buiken erbij gekomen zie ik 😃
@ Maria: ik neem meestal de foto's 's ochtends omdat dit realistische foto's geeft.
's Avonds houd ik namelijk meer vocht vast ;)
snippie schreef:Ik maak hem ook sóchtends gewoon omdat het er zo in geslopen is.
ben blij dat ik geen vocht vast houd