heeft er hier iemand ervaring met de combinatie van Bv en flesvoeding?
Lijkt me eigenlijk wel handig, zodat ik ook eens weg kan., Het kolven gaat nog niet zo goed namelijk...... ;-(
mickOud lidBerichten: 2.691Lid sinds: 7 mei 2009
jk1988 schreef:veel plezier schorpioentje! klinkt gezellig!
En inderdaad niet te druk maken over de voeding.. ze geven het zelf heeel goed aan! als ze genoeg hebben stoppen ze wel en als ze meer willen laten ze zich horen haha
minka12 schreef:joehoe daar ben ik baby bjorn is vanaf cm staat aan de binnenkant.
Saphira kon er dus bij 53 cm in.
En mick de spruw is vreselijk ben echt zo blij dat ik nu dakatrin heb en ik hoop echt dat het gaat helpen.
Heb het net opgehaald dus ben benieuwd.
Jada is naar schat eiland geweest dat hadden ze helemaal afghuurd voor de groepen 1 t/m 5.
En daar stond ik dan als mama vanochtend te janken omdat ze voor mij zo klein is en dan weg in zo'n grote bus.
Ze kwam aan en kwam als eerste naar buiten en sprong in mijn armen met allemaal verhalen hoe leuk ze het had gehad.
En heel stiekem fluisterde ze mama ben wel blij dat ik nu weer bij jou en Saphira ben.
Tjaaa dan smelt mijn mama hart.
Jootje82 schreef:Jk; miss domme vraag maar wat betekend die gecorrigeerde leeftijd in jou banner??
Wammie schreef:Wat geniet iedereen toch heerlijk van zijn kindjes. Ik ben mijn laatste weekje vrij, dus ik geniet deze week nog maar extra. Ik vind elke dag ook zo genieten. Ze lacht je al tegemoed als je haar kamertje in komt. Ze is zo vrolijk de hele dag. En ze leren elke dag weer iets bij. Hoe trots kun je als ouders zijn????
Hier alleen nog geen doorslaper 's nachts helaas. Hopelijk wel snel vanaf, want als ik weer ga werken is dit niet zo fijn.
Donderdag gaat ze voor het eerst wennen op het kdv. Gelukkig werk ik daar ook, dus ik weet bij wie ik ze achterlaat. Maar toch spannend.