@Sunshine: Niels krijgt 's nachts een andere speen dan overdag. Een speen van Bibi voor de nacht staat er op. Bij een 'gewone' speen moest ik er ook vaker uit om het speentje terug te geven, dat gaat met deze beter!
Fopspenen van bibi op deze website staat hij (er staat dan bij: slaapspeen). Wat het verschil precies is... ik heb geen idee, maar bij ons werkt het 😊 Ze hebben nog meer printjes dan de printjes die op de website staan. Op onze slaapspeen staat: "I'm the boss" Hihi
Niels heeft alweer zo lang geslapen!! Hadden jullie van de ene op de andere dag verschil (althans, de doorslapers) of ging dat geleidelijk?
Ben net bij de vk geweest voor nacontrole... Ik had 2 weken geleden mijn bloed laten prikken omdat ik bij de bevalling veel bloed verloren had. En ja hoor... HB veel te laag. Tijdens de zwangerschap zat ik op 8/9, inmiddels is deze 5.8 (!) en dat 6 weken na de bevalling. Hij is dus nog lager geweest...
Het ziekenhuis had allemaal verkeerde dingen doorgegeven aan de vk, dus die was goed pissig. Ik had meteen aan de tabletten gemoeten na de bevalling en veel langer rust moeten nemen. En ik maar denken dat die duizeligheid gewoon van de bevalling kwam...
Bij een volgende mag ik waarschijnlijk niet thuis bevallen. Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis, want daar heb ik ook nacontrole en dan moet ik het even aankaarten. Ze hadden behalve mijn HB ook mijn zwangerschapsduur verkeerd doorgegeven aan de kraamverzorgster en ze waren 'vergeten' door te geven dat ik een ruggeprik heb gehad (die had niet geholpen omdat het zo snel ging, maar de stoffen zaten wel in mijn lichaam en in Niels zijn lichaampje). De vk was in alle staten! Dus daar moet ik vanmiddag even de nadruk op leggen. Gezellig 😉
Had ook een erg jonge arts assistent die de bevalling heeft begeleid. Ze was niet veel ouder dan ik (25), dus dat kan er ook mee te maken hebben. Dan nog kunnen zulke fouten niet gemaakt worden!!
Liefs, Saskia