sunshine81 schreef:
Suus, morgen is een spannende dag voor jullie. Ik dacht weleens gezelzen te hebben dat Yinthe niet zoveel huilde en veel slaapt. Maar is dat nu veranders dan gezien het lijstje wat geschreven hebt over KISS??
Heeeeeeeel spannend, brrrr vind het best eng ook!
Yinthe slaapt 's nachts prima, als ze eenmaal slaapt dan. Of hoe zeg ik dat beter? Eerst is ze er niet in te timmeren, ze blijft wakker tot ze echt bekaf is en compleet in coma raakt. Ze wordt 's nachts wel vaak 'wakker'. Ze huilt dan even, 1 minuut, of 2. Niet lang... en als ik kijk heeft ze haar oogjes nog wel dicht. Ik kijk dus maar niet meer :?
Overdag is ze wakker, wakker en nog eens wakker. Zoals vandaag, ik denk hooguit 30min. geslapen :shock:, ze ligt er nu in. Het is stil....... Tussendoor brabbelt ze veel, is ze heel gezellig. MAAR......... bij optillen, anders liggen, optillen soms keihard huilen. Écht krijsen. Ik denk/of weet bijna zeker door pijn. Als je haar dan een tijdje vast hebt en troost wordt ze weer rustiger. Alsof haar lichaam even moet wennen aan de nieuwe houding. Bij het voeden heb ik haar nu ook andersom, ik 'dwing' haar komma-houding de andere kant op, ze kan dan flnk krijsen. Ik heb haar 7 weken lang 1 kant op vastgehouden. Dat vind ik zelf het prettigst, rechtshandig hé. (nu lukt links ook wel, hahaha).
Het ene moment is ze overdag 'jantje lach' en het andere moment vanuit het niets kan ze keihard huilen. Al is haar buikje vol en lijkt ze tevreden, ze krijst. WOW. Als ik met mijn vingers in haar nekje druk (waar dus zeer waarsch. iets knel zit) begint ze ook te gieren. Zo zielig!!
Maar zoals ik zei, als ze eenmaal lekker ligt en tuttelt, een zeer tevreden meisje!!
Ook in bed, als ik haar op haar rechter zij plaats, ze lijkt wel te huilen van de pijn af en toe. Als ik haar op haar rug of links leg is er niets aan de hand. Alles verstijft, die houding kan haar lichaam niet zo goed aan denk ik.....
Nou, ik zal morgen wel veel meer duidelijkheid hebben!