Hallo dames!
Niels heeft voor het eerst spruitjes gehad vandaag...
http://www.youtube.com/watch?v=GiWKrb5XeCkOver een loopstoeltje zei mijn schoonmoeder (consultatiebureau arts) het volgende: Een loopstoeltje wordt afgeraden, omdat deze vaak verkeerd gebruikt wordt. Als je hem goed gebruikt kan er niets mis gaan. Koop een loopstoeltje die je in hoogte kan verstellen. Het kindje moet met platte voeten op de grond kunnen komen, dus echt 'staan' oefenen en ook met de volledige voet af kunnen zetten. Alleen met de teentjes is niet goed. Dus tja... wij hebben er geen, hoewel ik het wel érg leuk vindt, dus er misschien op termijn nog wel een koop. Maar eerst moet meneer maar een beeeeeeeetje leren kruipen, want nu gaat ie alleen maar achteruit (en dan is hij gefrustreerd). Kontje gaat al wel iets omhoog als hij op zijn buik ligt. Begon het daar met jullie ook mee?
Wat jammer van dat massage verhaal. Ik snap het inderdaad ook wel van de verhuurder, maar wees dan ook van begin af aan eerlijk inderdaad! Wat een tegenvaller.
Kleine tip: Vaak kan je een contract afsluiten en daar een addendum bijvoegen. (addendum = toevoeging). In deze addendum kan je laten opstellen dat je een pand wilt huren voor drie of vijf jaar, maar dat je er na één jaar vanaf mag, als de cijfers niet goed genoeg zijn (kosten wegen niet op tegen de opbrengsten). Als het dus niet goed gaat, kan je er na een jaar vanaf, zonder contractbreuk te plegen. Je moet dan wel een verlies en winst rekening op laten stellen bij een accountant als je er vanaf wilt, maar dat zijn eenmalige kosten van ongeveer €50,- (verschilt per accountant)
Als je een eenmanszaak hebt (of ZZPer bent) is dit ABSOLUUT aan te raden, ook als je er het volste vertrouwen in hebt. Als het namelijk niet goed gaat, heb je een stijgende schuld en die houdt ook niet op. Je bent dan persoonlijk aansprakelijk met tot gevolg dat het een vervelend verhaal kan worden....
xxxxxxxxx