Heey Meiden!!
Ik had vndg ene afspraak bij het GGZ, voor mn toegewezen therapie. Het voelde opzich wel goed aan, dus nu zien en afwachten. Ik kon vndg al terecht en dat terwijl er 3 weken geleden nog werd gezegd dat ik ongeveer een half jaar zou moeten wachten.. Ik heb de anti depressiva dan ook niet genomen. Hou er niet zo van en mn therapie is nu toch al begonnen 😉
Ik heb vndg een fietsstoeltje gekocht! Wat zijn die dingen duur zeg.. Nu zie ik er wel heel burgelijk uit op de fiets haha! Zie foto;
http://twitpic.com/43999g Ik ga vnvnd even nieuwe kleren voor Danley scoren want maatje 68 word toch echt te klein nu. Danley heeft al 2 tandjes onder, ziet er super schattig uit als hij lacht :D! Verder weinig te melden. Danley doet het nog steeds erg goed 😊
Hoe gaat het hier verder?
Huisvrouw; Wat jammer dat het niks geworden is. Misschien volgt er gauw een nieuwe kans 😊
Wopper; Wat leuk dat je met bijvoeding bent begonnen. Ik geef nu sinds 2 weken helemaal geen BV meer. Vind het toch wel jammer.. Ik zat aan de cerazette pil en die word maar voor een maand of 5 aangeraden en was zo aan het kloten met mn menstruatie dat ik besloot maar weer aan de gewone pil te gaan. En dan is Bv niet zo verstandig meer. Maar ja, ik heb het toch 6 maanden gegeven (dan wel niet volledig), dus dat is wel iets op een btje trots op te zijn 😊
Sas; Handige site, thnxxxxxx!
Ik ga even koken!! Doeeg xx