WopperOud lidBerichten: 1.596Lid sinds: 18 februari 2009
Ze komt hier dus wat vaker aan het begin vd nacht om daarna iets langer door te slapen.
Mama2b schreef:
Julian slaapt 's nachts in zijn eigen bed.. overdag ook zoveel mogelijk maar hij wil overdag niet in zijn eigen bed liggen.. vaak ligt hij dan tegen mij aan of bij mij in bed ('s avonds..) tot een uur of 11 's avonds wil hij dan niet in zijn eigen bedje maar vanaf een uur of 11 slaapt ie en dan is het wel goed.. hij wil graag bij ons zijn overdag.. 's nachts gaat tot nu toe prima in zijn eigen bedje..
struffle schreef:hoi meiden
hier weer een berichtje vanuit het ziekenhuis... slechte nacht gehad, met die kleine naast me en een slecht bed kan ik echt niet slapen haha. Ben aan het wachten tot de sonde eruit gaat en we naar huis mogen.
Op het kastje dat ze heeft kan je precies aflezen welke zuurgraad ze op dit moment heeft (ph-waarde). Gek genoeg heeft ze juist veel gehuild op de momenten dat ze geen zuur had. Ook het spugen waren op dat soort momenten. Dat is toch wel opvallend, ik vraag me af waarom ze dan huilt. Maargoed, gister ging tot een uur of 5 echt perfect, pas daarna werd ze onrustig en huilerig, misschien voor haar ook een beetje teveel nieuwe indrukken enzo.
Ik ben erg benieuwd hoe het strakjes weer thuis gaat. Het werd iig als tip gegeven haar in te bakeren, dus ben meteen aan het kijken voor een inbakerdoek. Hebben jullie daar ervaring mee?
huisvrouw, leuk zo'n kraamfeest, wat ga je een hoop hapjes maken! Bij ons was t ook onwijs druk, echt veel mensen die kwamen. En ik had ook soesjes met chocola en muisjes gemaakt, en geprobeerd lange vingers met muisjes te maken (zowel met glazuur als met chocola) maar dat werd niks, ben benieuwd of jou dat wel lukt:)
En wat een leuk idee, blauwe slagroom! Ik zou niet te gek doen trouwens, mensen blijven toch niet te lang, en je wilt zelf ook nog wel een beetje kunnen kletsen toch? Ik had ook een etagere neergezet met spekjes, snoephartjes en schuimblokjes. Mn schoonmoeder had gevulde dadels en bladerdeegworstjes gemaakt. Er was meer dan zat, hadden superveel over.
liefje wat fijn dat je een goeie fles hebt gevonden! Dat scheelt weer een hoop getob.
marjan dat lijkt me lastig, dat je kleintje nog bij jullie slaapt, net wat sunshine zegt, ik zou niet te lang wachten met haar aan haar eigen bedje te laten wennen. Maar ik kan me voorstellen dat het makkelijker is gezegd dan gedaan... succes!
wat fijn al die doorslapers, hier had meia haar huiluurtjes gisteravond tussen 6 en 9 en daarna tussen 11 en 2 snachts... vannochtend wederom wat uurtjes gejengeld, maar ligt nu eindelijk te slapen.