sunshine81 schreef:Ik moet er niet aan denken aan een 2e. Maar ja je hebt het eerder dan de loterij hé. Wij hebben inmiddels alweer sez gehad en volgende de bijsluiter van de pil zou hij veilig moeten zijn. Dat hopen we dan maar.....
Robin is erg hongerig vandaag, normaal gesproken krijgt hij elke 5 uur een fles en nu wil hij hem elke 4 uur al hebben. Vannacht heeft hij van 00.30 tot 6.00 geslapen heerlijk zeg. Hij krijgt s avonds een nachtfles voor hongerige baby's. Heb niet echt het idee dat dat veel helpt. Als ik zijn normale fles geef dan komt hij ook pas na 6 uur.
Ja ik zit zo te twijfelen wat ik ga doen hé! Ik heb migraine en had een hele lichte pil maar nog zo vaak hoofdpijn pffffff. Toen ik gestopt was (om zwanger te worden) t/m nu eigenlijk heb ik nog maar iets van 5x hoofdpijn gehad. Daarvoor tijdens de pil echt dagelijks. Heb allerlei soorten gebruikt ook maar die hoofdpijn bleef.
Ik vind het een zeer makkelijke manier van anti conceptie en zou zo weer aan de pil gaan maar bah, of ik dat er 'weer voor over heb'........
Niet dat ik voorlopig een 2e wil :? haha. Nono!!!!!
gebruik nu dus niets en we hebben wel sex..... Maar mijn lijf is wat dat betreft erg handig, weet wanneer ik wel en niet veilig het bed in kan :razz: maar lijkt me ook heerlijk om dan eens niet zoiets te hebben van 'we kunnen nu niet all the way.....'. Dan is de pil geweldig! Spiraaltje of dergelijks zie ik niet zitten.
Btw de voeding voor hongerige baby's. Zonder dat ik er ervaring mee heb, komt denk ik overeen met iets meer melkpoeder in de verhouding ml's. Er zit vast 'meer in'. Doorslapen op meer eten doet Yinthe hier ook niet, of hoe zeg ik dat beter? Voorbeeldje, op 150ml. kan ze 5 uur slapen (overdag) en op 180ml bijvoorbeeld soms aan 2 uur slaap voldoende.
Voor de nacht krijgt ze hier nu ook vaak een 180ml. fles en slaapt ongeveer +/- 8 uur door.
Gister kreeg ze 150ml voor de nacht (meer wou ze écht niet) en ze sliep ruim 8.5 uur door. Het zit hem hier blijkbaar niet in 'het gevulde gevoel' maar in het feit dat het nacht is.
Dat 'hongerige baby's voer' klinkt mij meer als een verkooppraatje.
Zo slaapt Yinthe hier sinds de flesjes met JBPM veel langer dan dat ze dit niet kreeg. Dit geeft geen extra voldoening aan de voeding maar blijkbaar een meer tevreden gevoel dus langere slaapjes.