Hoi meiden,
Ik heb vandaag weer positief getest!
Hoop dat er snel weer andere volgen...
En dat het deze keer maar goed mag gaan!
Liefs
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
sab88 schreef:Ik voel m'n darmen heel goed nu hahah ze borrelen een beetje :oops:
Jolijn schreef:@cassie, typisch! Kan dus ook niet zijn van je vorige zwangerschap, omdat je bloed zegt dat je niet zwanger bent.
Raar hoor! Fabrikant maar eens een belletje doen misschien.
@femkes- costa rica wat een natuur! Zijn we dik 2 jaar geleden geweest. Zo nmooi, rustig en puur.
Morgen 9.30 naar de huisarts met mijn man ivm mijn ziekte! Spieraandoening- niet heel ernstig hoor hahaha!
Toch even alles check en de medicatie en de vraag moet ik naar de gyn of vk! Benieuwd!
Femkes schreef:Hey,
@Cassie: wat vreemd. Ik zou inderdaad toch ook maar nog even zelf een testje doen. Is het niet mogelijk dat het er wel zat, maar al heel vroeg is misgegaan (hoe vervelend ook)? Heel veel sterkte met afwachten weer. Je zou toch zeggen dat je dan nu wel weer ongesteld zou moeten worden..
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zat gisteren te twijfelen of ik nog een test zou doen. haha, misschien doe ik het vandaag wel. Ik voel me namelijk nog redelijk 'normaal' afgezien van vermoeidheid en misselijkheid....en opgeblazen...
Sterkte allemaal!