jojo82Oud lidBerichten: 999Lid sinds: 14 juni 2010
vroeg wakker zijn heb ik ook..... had ik bij mn zoontje ook.. is ook wel een soort van kwaaltje!
sab88 schreef:@ Hoop: Van harte gefeliciteerd meid!! Het is je gegund na zolang wachten!! Spannend nog steeds, maar gelukkig krijg je al snel je eerste echo!
@ Puk: ben blij dat ik niet de enige ben! Ik heb er ook geen aanleiding toe, gelukkig geen bloed of erge krampen .. maar ik hoorde laatst ook missed abortion vallen en dan denk ik wat nou als dat mij ook overkomt ..:o
Wat een angst kan een mens hebben .. je hoopt toch dat het je niet overkomt!
Ben blij dat ik me verhaal hier kwijt kan!
patricia76 schreef:ik heb een afspraak met de verloskundige pas op 6 oktober dat duurt nog wel even, is dan pas intake gesprek!
sab88 schreef:haha 😉
Wanneer vragen jullie kraamhulp aan? Het is misschien vroeg maar bij ons moet je er echt op tijd bij zijn...
Ik denk dat ik dit allemaal wel te horen krijg bij de intake :)
Yente schreef:@Sab: Ik wacht sowieso de intake bij de verloskundige af voordat ik iets ga aanvragen. Ik weet niet of ik daar eventueel he hartje al mag horen... En anders wil ik eigenlijk de echo afwachten. Heb toch die bevestiging nodig dat het allemaal goed zit. Het echte 'genieten' gaat daarna ook pas beginnen voor mij.
Als je je in wil schrijven bij een kdv moet je dat geloof ik ook al heel vroeg doen. Wij gaan sowieso voor een gastouder, omdat we flexibele opvang nodig hebben. En jullie?