EsmeOud lidBerichten: 145Lid sinds: 1 januari 2005
Enne welkom Korel! gefeliciteerd
geit;568626@ korel
welkom en gefeliciteerd!
En die cb die telt de weken vanaf de conceptie, dus als dat 4 is, dan ben je 6 weken zwanger 😃 dan val je ergens midden in mei volgens mij.
.[/QUOTE schreef:
Ja dat weet ik, cb gaf aan 2 weken, dus dan kom ik op 4 weken 😃 maar bedankt voor het meedenken 😃
Swtangel schreef:Haha ik ben wel een snotgok dan he!:P
Ik zei een aantal weken terug: Kans is klein dat ik nog zwanger raak op mn 19e.. ( ookal zijn we in december 12 maanden bezig!!)
Maar toch nog NET want in december word ik 20:P
bebe schreef:hihi korel, ik kan ook niet wachten tot ik zo'n mooie buikband om kan doen 😉
Moet zeggen dat mijn buik al wel dikker is dan in het begin! Pas mijn grootste paardrijbroek al eigenlijk niet meer, maar ik ga toch ook geen nieuwe kopen??
korel schreef:Regenboog, Gefeliciteerd 12 weken alweer :-D
patricia76 schreef:@hoop welke koffers(zal nu wel een hele domme vraag stellen :))
Deedee schreef:@jojo wat fijn dat alles goed is!! en dan mag je straks ook nog de 'echte ' echo . dan ben je 12 weken???
Swtangel schreef:Hoever ben je nu Jojo? En hoever ben je als jullie het gaan vertellen??
Wij willen sowieso eerst mn moeder & schoonmoeder doen. En daarna de rest van de familie.
We vinden het nog best moeilijk hoe en wanneer we het gaan vertellen. De rest van de familie wil ik (proberen) te laten wachten tot na 12 weken.. ( veel familie is er toch niet;))
Moeder hebben we al wat ideetjes voor hoe & wat. En we hebben 30 oktober in gedachten. Schoonmoeder vinden we wat moeilijker, maar toch ook wel rond die tijd.
Moeder is 30 okt. jarig dus dat is een leuke datum!
Swtangel schreef:Hoever ben je nu Jojo? En hoever ben je als jullie het gaan vertellen??
Wij willen sowieso eerst mn moeder & schoonmoeder doen. En daarna de rest van de familie.
We vinden het nog best moeilijk hoe en wanneer we het gaan vertellen. De rest van de familie wil ik (proberen) te laten wachten tot na 12 weken.. ( veel familie is er toch niet;))
Moeder hebben we al wat ideetjes voor hoe & wat. En we hebben 30 oktober in gedachten. Schoonmoeder vinden we wat moeilijker, maar toch ook wel rond die tijd.
Moeder is 30 okt. jarig dus dat is een leuke datum!
Zonnigekarin schreef:@ Jojo, nou het is meer ook dat ik er niet echt samen van kan genieten, mijn man is militair dus heel vaak weg en zo kan ik er toch met andere van genieten snap.
Alleen is ook zo alleen...
maar hij belt of smst me elke dag hoor hoe het gaat.