YenteOud lidBerichten: 764Lid sinds: 27 juli 2010
Oh, ik heb trouwens ook zeker iedre week een flinke huilbui (om niets) hoor! En dat terwijl ik normaal echt een heel nuchter persoon ben!
sab88 schreef:Wij willen ook graag het geslacht weten dus wij zullen ook nog een pretecho doen 😃
Zit alleen nog te twijfelen wanneer :)
Ingel schreef:@ Sab; Cool he, die buikbanden, ik heb er ook al twee besteld!
Vraag me af of jullie wel goed slapen... Ik voel me zo belabberd, dat ik er gewoon niet van kan slapen! Vriendlief heeft me nog een theetje en de laptop gebracht, voor de afleiding. Dacht dat de misselijkheid vanmiddag af nam, maar helaas... Ben ook regelmatig aan de diarree, hebben jullie dat ook? Ik hoor dat zwangeren vaak verstopt raken, nou daar heb ik geen lst van! Vanavond ook wat krampen gehad! Ik voel me ook echt de stomste, ongezelligste en zeikerigste vriendin! Ik lig alleen maar lam op de bank, doe weinig, zoek amper te praten. Vriendlief is super lief voor me, maar ik heb alleen maar het gevoel dat ik een slechte vriendin ben! Zo,dat moest ik nog even kwijt! Hopelijk gaat het slapen zo lukken...
Swtangel schreef:Hahaha net wakker Korrel!?
Swtangel schreef:Haha Korel, dat is zo ja:D
Nu maar effe noodles eten ( probeer elke keer wat anders, heb nog niets gevonden wat ik echt goed binnen krijg zonder de helft weg te zetten!! )..
Eekhoorntje schreef:Zojuist de uitslag van de bloedtest gekregen. HcG is teruggelopen naar 35. Gisteren had ik wat licht bruin verlies maar vandaag is mijn ongi echt doorgebroken. Lichaam heeft de zwangerschap dus duidelijk afgevoerd. Ben wel verdrietig dat het weer mis is gegaan maar aan de andere kant heel blij dat ik geen operatie hoefde i.v.m. een BBZ. Heb met de gyn afgesproken dat ik wanneer deze menstruatie voorbij is een afspraak maak. We gaan dan overleggen wat evt de reden is dat het nu al 2x is misgegaan. Wellicht dat er dan onderzoeken gaan volgen. Ik ben in elk geval blij dat er wel aktie ondernomen gaat worden.
Ik zal dus helaas geen mama worden in mei 😞 dus kan ook van jullie lijstje worden gehaald.
Kom af en toe wel even gluren om te zien hoe het met jullie gaat. En wellicht dat ik mij, na wat onderzoeken, toch weer op het "zwanger zijn" forum zal bevinden.
Groetjes en allemaal een fijne zwangerschap toegewenst!
hoop1970 schreef:
Hier is de onzekerheid toch omgeslagen in angst en beven...
gisteravond een flinke rode slijmklodder in de pot na plas, hierna weer rustig de hele dag vandaag...maar eind van de middag wederom na een plas bij het afvegen weer slijm en het bruin is nu veranderd in rose...
dus ik ben toch echt bang dat het hier wederom de verkeerde kant uitgaat...
het blijft ook onrustig in m'n buik...
Morgen deze tijd weten we meer of het na 3 jaar, op de valreep toch gelukt is of wederom verkeerd gaat...